Plecto Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Har planer om å gå i en invistering av Røde NTG2 video mic og ser at den faktisk er dobbelt så billig på nettsteder i usa. Jeg er klar over at portoen blir litt til, men det vil fortsatt være rimlig. Er dette fornuftig, med tanke på garanti osv? Liker ikke å hive tusenlapper over atlanteren akkurat :S Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Hmm... ja hvordan blir det? Skal staten i usa ha moms for å selge den og så skal den norske staten ha fordi jeg kjøper den? Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Nei, hvis prisene på netshopen står inkludert moms, må du først trekke fra det;) Så må du legge til 25% moms på frakt og vare. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Husk også på at dersom du kjøper fra USA, så har du ikke reklamasjonsrett på varene. Nå fant jeg ingenting på Røde sine sider om hva garantien på produktene er, men om den er under 5 år, kan det fort bli verdt de ekstra kronene å kjøpe den i Norge. Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Det var det jeg trengte. Er som sagt veldig skeptisk til å handle fra utlandet, men jeg da tar jeg livet av den ideen der og kjøper den her i norge Reklamasjon på en så dyr vare syns jeg er viktig å ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå