fAight Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 hei, idag kjøpte jeg meg nokia 7210. kjøpte den på impuls så jeg har ikke noe særlig greie på dens spesifikasjoner. Mobilen står foreløbig på lading, så jeg har ikke fått sjansen til å prøve ut den ennå. Andre som har denne mobilen og vil dele sine erfaringer med meg? er den no bra? Andre formeninger? Gleder meg til å prøve den imorgen:) Lenke til kommentar
atticus Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Driit i å lade den da! Lade er for folk som ikke kan lade seinere.. Den er veldig bra forresten , knappene er litt uvant men det kommer seg. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 vet noen om d i fremtiden går an å tilkoble en kamera på mobilen? Det hadde jo vært litt kult. Og hvor kan jeg få tak i datakabel til 7210 og hvor mye koster en slik kabel? Lenke til kommentar
mobilextra Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Det er sannsynlig å tror at det vil komme et kamera til 7210 / 6610 ja. Vi skrev en artikkel om dette for en tid tilbake: http://www.amobil.no/?article=92&visual=1&id= Mvh Per Christian Gjetrang Lenke til kommentar
y_not Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-20 01:55, skrev ridgea:hei,idag kjøpte jeg meg nokia 7210. kjøpte den på impuls så jeg har ikke noe særlig greie på dens spesifikasjoner. Mobilen står foreløbig på lading, så jeg har ikke fått sjansen til å prøve ut den ennå.Andre som har denne mobilen og vil dele sine erfaringer med meg? er den no bra? Andre formeninger?Gleder meg til å prøve den imorgen:) Jeg synes den er meget bra, og har alle funksjonen som jeg trenger. Byttet den ut med Nokia 8310 som jeg hadde før den. Synes stanbytiden er ok, selv om det er fargeskjerm også. Ikke minst de polyfoniske ringetonene. :smile: Lenke til kommentar
hfltten Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Finnes det noen bra tilgjengelige spill for nedlasting for 7210/6610 enda? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå