Halfman Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg har kjøpt meg et ''Hauppauge WinTV PVR500 OEM'' TV kort som jeg ikke får til og funke. jeg bruker et abit IS7 hovedkort. problemet er at jeg ikke får installert drivern på det. når jeg starter opp med kortet. så finner windows kortet og ''installerer'' det så går jeg inn på cden som fulgte med. så får jeg opp en feil melding om at den ikke finner Dll filen ''hcwpnp32.dll'' og jeg laset den ned og plaserte den i C:\windows\system32 men jeg får forsatt ikke installert programme... hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Prøv å last ned den nyeste driverne her. Jeg har det 150 versjonen av samme merke. Hadde noen problemer med .dll filer, men etter jeg lastet ned driverne her og WinTV2000 så var alt perfekt Lenke til kommentar
Halfman Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 ok, takk, fikk installert drivern, men Windows media senter finner ikke kortet. =\ er det noen andre programmer som jeg kan se på TV med for og teste? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 ChrisTV er et kjempe lett og bra program. Eller så har du BeyondTV. Begge er program som koster penger, men er noen dager gratis Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 ok, takk, fikk installert drivern, men Windows media senter finner ikke kortet. =\er det noen andre programmer som jeg kan se på TV med for og teste? 6590161[/snapback] Da du skriver at den ikke finner kortet, mener du at du ikke finner signaler da du skal søke inn kanaler eller noe sånn? Lenke til kommentar
Halfman Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 ok, takk, fikk installert drivern, men Windows media senter finner ikke kortet. =\er det noen andre programmer som jeg kan se på TV med for og teste? 6590161[/snapback] Da du skriver at den ikke finner kortet, mener du at du ikke finner signaler da du skal søke inn kanaler eller noe sånn? 6590201[/snapback] Når jeg er i Windows media senter så går jeg inn på live TV og der kommer det opp en feil melding om at den ikke finner kortet. men Radio delen funker som bare det i Windows Media Senter Lenke til kommentar
Halfman Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 ok. nå funker det som det skal. bare lasta ned det ene programmet og installertedet. så funka kortet med en gang i media senter osv =D Takk skal du ha=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå