Kjobben Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 For et band! Det har blitt ett av mine favorittband iløpet av få uker. Helt fantastisk! Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Ingen verdens ting om de to Watershed-sangene..? Nåvel, jeg elsker de nye sangene. Begge to har vokst litt på meg i det siste, men de er begge fantastiske sanger. Jeg hadde vel egentlig foretrukket at de hadde gått litt mer tilbake til death-metal røttene, men det er kanskje bare en drøm. Jeg gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Enig i den! De to nye sangene er fantastiske. Herlige riff i begge, litt merkelige men diggbare trommer i Porcelain Heart.. Syk vokal som vanlig av Aakerfeldt.. helt fantastisk. Tror dette albumet blir helt konge! Lenke til kommentar
gard. Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Vokalen til Åkerfeldt blir bare bedre og bedre. Elsker The Lotus Eater spesielt. Minner om at låten kan lastes ned gratis her: http://www.roadrunnerrecords.com/artists/Opeth/ Lenke til kommentar
gard. Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Sorry for dobbeltpost, men måtte bare si at Watershed har lekket. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Når var det Watershed kom i butikkene? Faen! er det noen nettbutikker som sender raskt til Bodø? Free record Shop avvikler jo butikkene sine her. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Den kkommer i butikkene i starten av juni. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Du kan få kjøpt den på CDON.com nå Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Har hørt igjennom Watershed er par ganger nå, Overraskende. Hadde forventet mer Growl vokal men plata er et garantert kjøp. Åkerfelds cleanvokal blir bare bedre å bedre. Man legger også merke til at de har byttet trommis uten at det er noe galt med den nye trommisen. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Er på runde to i Watershed akkurat nå. Kan si jeg ikke var så begeistret for Porcelain og Lotus først, men de har, spesielt Lotus, bare blitt bedre og bedre. Likte spesielt Coil og Heir Apparent. Må bare nevne at jeg lo høyt da jeg hørte grooven på 5:45 i The Lotus Eater. Noe så stilig har jeg ikke hørt på lenge! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Er på runde to i Watershed akkurat nå. Kan si jeg ikke var så begeistret for Porcelain og Lotus først, men de har, spesielt Lotus, bare blitt bedre og bedre. Likte spesielt Coil og Heir Apparent. Må bare nevne at jeg lo høyt da jeg hørte grooven på 5:45 i The Lotus Eater. Noe så stilig har jeg ikke hørt på lenge! grooven er jævlig kul ja. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Er på runde to i Watershed akkurat nå. Kan si jeg ikke var så begeistret for Porcelain og Lotus først, men de har, spesielt Lotus, bare blitt bedre og bedre. Likte spesielt Coil og Heir Apparent. Må bare nevne at jeg lo høyt da jeg hørte grooven på 5:45 i The Lotus Eater. Noe så stilig har jeg ikke hørt på lenge! Er 100% enig, men er det bare jeg som synes Burden er elendig? Den er nok det dårligste noensinne av Opeth.. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Synes Burden var litt annerledes, på en god måte jeg. Men kanskje den dårligste på plata. Elsker Coil. Bare synd den er så kort. Endret 26. april 2008 av blade-bunny Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg ble litt skuffet. Hadde forventa meg at dette skulle bli årets beste skive, men har trua på noe bedre enn dette. Har riktignok bare hørt gjennom én gang, men skal høre en gang til nå. Har et stort savn etter kakemonster-growl, dødelige riff og doble basstrommer. GIEF MOAR BR00TAL! Lenke til kommentar
gard. Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Savner mer av det "tunge" ja, men tenker du ikke på det blir plata straks mye bedre. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Er noen jævlig mandige passasjer på Heir Apparent hvert fall. Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hører gjennom det nå. Foreløpig synes jeg det er helt kanon Slutten på Burden var jo konge da Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Synes albumet er helt fantastisk jeg. Liker Burden også, blant de beste. Rett og slett genialt tvers gjennom dette! Stod til all forventning. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 For meg har skiva overgått all forventning! Den er genial tvers igjennom. Selv om det mangler litt kakemonster-growl, er dette helt klart en kandidat til årets skive for min del! Jeg kjeder meg rett og slett ikke ett eneste sekund når jeg hører igjennom albumet. Helt fantastisk! Er forøvrig enig i at den grooven i The Lotus Eater er hinsides kul! Lenke til kommentar
Ben-ja-min Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 For meg har skiva overgått all forventning! Den er genial tvers igjennom. Selv om det mangler litt kakemonster-growl, er dette helt klart en kandidat til årets skive for min del! Jeg kjeder meg rett og slett ikke ett eneste sekund når jeg hører igjennom albumet. Helt fantastisk! Er forøvrig enig i at den grooven i The Lotus Eater er hinsides kul! Enig!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå