fbassbassbass Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Ah, kjøpte Ghost Reveries i går. Ble seriøst virkelig positivt overraska, virkelig go'album Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg skulle kjøpe Ghost Reveries på lørdaf, men på Platekompaniet ved Munkegata hadde de bare eldre album, så jeg kjøpte My Arms, Your Hearse i stedet. Og ble fornøyd med det. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Ahh. De gamle platene er klassikere. Jeg mener at de litt eldre platene er bedre en de nye. Har planer om å slappe av i helgen med en gjennomspilling av alle Opeth-platene. Det er så avslappende å ligge i senga i 8 timer med Opeth i bakgrunnen.. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Når kommer anmeldelsen av Ghost reveries og Damnation egentlig? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Når kommer anmeldelsen av Ghost reveries og Damnation egentlig? Jeg ville ikke holdt pusten. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Når kommer anmeldelsen av Ghost reveries og Damnation egentlig? Jeg ville ikke holdt pusten. Bare det ikke blir like ille som Duke Nukem forever så går det nok bra. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Ahh. De gamle platene er klassikere. Jeg mener at de litt eldre platene er bedre en de nye. Har planer om å slappe av i helgen med en gjennomspilling av alle Opeth-platene. Det er så avslappende å ligge i senga i 8 timer med Opeth i bakgrunnen.. Her er jeg nok litt uenig, jeg liker platene fra MA,YH bedre. De tidlige platene høres mer ut som Paradise Lost syns jeg (ikke så altfor bra)... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg elsker Opeth. Fikk Damnation i dag og det er helt vidunderlig. Skal iiggeå høre på det i hele natt Jeg håper ikke at Opeth lager et Damnation-lignende album til fordi da mister Damnation litt av unikheten blant alt annet Opeth har laget. Btw. Master's Apprentices er den feteste Opeth sangen noensinne. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg elsker Opeth. Velkommen i klubben Fikk Damnation i dag og det er helt vidunderlig. Skal iiggeå høre på det i hele natt Smart! Jeg håper ikke at Opeth lager et Damnation-lignende album til fordi da mister Damnation litt av unikheten blant alt annet Opeth har laget. Ta det med ro. De har allerede sagt det ikke vil gjennta seg. Btw. Master's Apprentices er den feteste Opeth sangen noensinne. Rå låt, indeed. Sjekk ut Lamentations. Lenke til kommentar
simes Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 "The Night And The Silent Water følger opp Advent. Dette er den svakeste av de fem låtene på platen." Og brått mista du all troverdighet i all overskuelig framtid. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 "The Night And The Silent Water følger opp Advent. Dette er den svakeste av de fem låtene på platen." Og brått mista du all troverdighet i all overskuelig framtid. Slutten på "The Night And The Silent Water" er så elsk!. Lenke til kommentar
Swictor Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Finefinefineflotte bandet! <333 Jeg lurer på hvordan de er live. Jeg ser for meg at det er mer et studioband. Jeg nekter å tro at Mikke growler så fantastisk live. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Han gjør det. Han er fantastisk. Se Lamentations og kjøp The Roundhouse Tapes. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Finefinefineflotte bandet! <333Jeg lurer på hvordan de er live. Jeg ser for meg at det er mer et studioband. Jeg nekter å tro at Mikke growler så fantastisk live. Personlig liker jeg livegrowlinga bedre enn den på studioplatene. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Finefinefineflotte bandet! <333Jeg lurer på hvordan de er live. Jeg ser for meg at det er mer et studioband. Jeg nekter å tro at Mikke growler så fantastisk live. ^^ You're in for a suprise! Opeth live er om mulig enda bedre enn studio Opeth. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Eg har fått inntrykk av at Opeth er varierande live. Eg såg dei på Graspop Metal Meeting i fjor og var veldig nøgd, men ein kamerat av meg såg dei same året på Roskilde og var veldig skuffa pga lyden. Eg har ikkje noko problem med å forstå at dårleg lyd kan øydeleggje ein Opeth-konsert meir enn andre, men eg må stille meg i rekkja med dei som hyllar Opeth sine opptredenar. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 flott band, flott guide savner damnation, ein av dei beste albummene, og sikkert det mest rolige (litt variasjon er godt) : Lenke til kommentar
tgrude Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Et av mine absolutt favorittband. Sett de to ganger, og blir garantert flere ganger. Jeg er enig i de som sier at de bare blir bedre og bedre. Men det faktum at de 4-5 siste platene er så nært perfekt så mulig, og vanskelig å overgå, så greier de å overraske meg hver gang de slipper ut ny skive. Hvis jeg skal rangere platene må det bli noe slikt: Orchid: 8 Morningrise: 7 My Arms Your Hearse: 8,5 Still Life: 9 Blackwater Park: 10 Deliverance: 9,5 Damnation: 10 Ghost Reveries: 9,5 The Roundhouse Tapes (livecd): 10 BP og D&D er jo "Touch of Steven Wilson". Så siden jeg er hardbanka Porcupine Tree fan itillegg, blir det suksess. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Jeg bestillte The Roundhouse Tapes i dag. Det er nok en av de beste live platene jeg noen gang har hørt. Lyden og setlistene nærmere perfekt! Endret 13. desember 2007 av Runarbs Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Jeg liker bedre "studio-growlen" bedre enn live. Synes liksom den ikke blir like dyp, mørk og fin som på albumene Men det har visst forandret seg litt på roundhouse tapes merker jeg. Mye bedre der enn på lamentations. Endret 17. desember 2007 av Jokkeman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå