Kakebakelate Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Sku helst ha sett en mye hardere setlist enn det der, for den virket ganske kjedelig. Noen som skal på konserten i desember? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg kjøpte billett til konserten, men to hendelser fører til at jeg dropper den. Julebord med jobben samme dag; og lydbildet til Heritage. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Om jeg ender opp med å dra dra jeg for Pain of Salvation. De blander i det minste inn litt gamle slagere. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Kan jo hende de endrer litt på set-listen Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Kan jo hende de endrer litt på set-listen Får da inderlig håpe det! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Japp, ellers frykter jeg at det kan bli en kjedelig affære. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Nesj, det tror jeg ikke, da de er sabla flinke musikere. Jeg kommer til å kose meg uansett jeg. Enda har jeg ikke hørt på den nyeste skiva dog. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 kose meg kommer jeg nok til å gjøre uansett, kommer til å bli et særdeles kjærkommet avbrekk fra eksamensforberedelser. Og Pain of Salvation har mye bra i diskografien sin å by på. Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Endret 1. november 2011 av dismayed Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Noen som har ekstrabillett til konserten? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 I do! men jeg tror brodern dreper meg hvis jeg gir hans bort sorry :\ Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Blir nok konsert på meg og, trenger litt avbrekk i fra eksamenskjøret. Men det var en veldig tam setliste Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 I do! men jeg tror brodern dreper meg hvis jeg gir hans bort sorry :\ Det var ikke særlig snilt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Regner med det blir typen konsert der masse karer med fotside frakker står så langt bak som mulig og myser på sidemannen for å se om det "ok" å klappe eller rope HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY mellom låtene, og musikken er så laidback at man kan høre folk stå og snakke overalt. Endret 26. november 2011 av Bytex 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Regner med det blir typen konsert der masse karer med fotside frakker står så langt bak som mulig og myser på sidemannen for å se om det "ok" å klappe eller rope HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY mellom låtene, og musikken er så laidback at man kan høre folk stå og snakke overalt. Positiv som alltid ;D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Jeg tror det blir awesome. Kan skjønne at mange tenker at det blir "kjedelig", og hadde ikke gjort meg noe om de hadde kutta ut halvparten og erstatta det med litt mer heavy sanger, men jeg liker og de mer rolige (selv om jeg synes det ble litt for mye av det gode på siste albumet), så jeg gleder meg i alle fall Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Jeg tror det blir awesome. Kan skjønne at mange tenker at det blir "kjedelig", og hadde ikke gjort meg noe om de hadde kutta ut halvparten og erstatta det med litt mer heavy sanger, men jeg liker og de mer rolige (selv om jeg synes det ble litt for mye av det gode på siste albumet), så jeg gleder meg i alle fall Indeed. Hvordan er det med billetten osv? Teite mail-løsningen min klarer ikke å finne riktig epost. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Jeg og rota med det lenge så vurderte å spørre deg. Kom frem til at vi måtte hente billetten litt før samme dagen om jeg ikke husker feil. Skal sjekke mailen igjen for sikkerhets skyld "All Tickets must be picked up at the Venue after the doors open the night of the show. Please bring your confirmation email and a picture ID." Endret 28. november 2011 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Jeg og rota med det lenge så vurderte å spørre deg. Kom frem til at vi måtte hente billetten litt før samme dagen om jeg ikke husker feil. Skal sjekke mailen igjen for sikkerhets skyld "All Tickets must be picked up at the Venue after the doors open the night of the show. Please bring your confirmation email and a picture ID." Stress! Nå må jeg printe ut faenskapen i tillegg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 @Anfall: Oppmøte kl 1800 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå