Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Kommer ikke til å gi fra meg mine så lett i alle fall. Precious Endret 9. september 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 http://www.roadrunnerrecords.co.uk/page/News?news_id=100506 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Så den der i går, og tror vi har litt småartig ekstrasnadder i vente Elsker barten til Per. Endret 11. september 2010 av blade-bunny Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Greetings from The End! Thank you for ordering the new live offering from Opeth! Due to production delays, we have yet to receive our shipment and will be mailing everything out as soon as it arrives next week. Please accept our apologies for the delay and don't hesitate with any questions you might have. *banne stygt* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Your order no. 360-3***** has been fulfilled.Order Summary:OPETH – In Live Concert at the Royal Albert Hall (Ltd Ed DVD/Vinyl Box Set) Lenke til kommentar
gard. Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Kjenner noen ymse snev av misunnelse til tross for at jeg har 5-disc-versjonen liggende foran meg.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Litt forbannet på at de ikke klarte å få den ut i tide men fikk den ned som både mp3, flac og annet en måtte ønske så de er vel litt tilgitt egentlig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Opeth will return to France to play Hellfest 2011 on Sunday 19th June. For tickets and full details of the line-up go to the HELLFEST OFFICIAL SITE Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Opeth.com: That’s right! Opeth will start the recording of their 10th album on the 31st January 2011. The band has picked the legendary Atlantis studios (ex Metronome studios) in Stockholm and will once again work with Jens Bogren engineering. Mixing duties will be handled by Steven Wilson (Porcupine tree). Possible release worldwide in the fall of 2011, through Roadrunner Records. The new material has been described by the band as being “good”. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Yay, Steven Wilson igjen Håper på noe litt hardere enn Watershed egentlig, men samme hva de kommer med vil det nok ikke skuffe. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Steven Wilson = produser --> Blackwater Park Endret 3. desember 2010 av Runarbs Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Oh yes! Har gått og håpt på slike nyheter en stund nå. Supert at Steven Wilson skal få være med på leken igjen, har jo gått ganske bra tidligere. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Steven Wilson = produser --> Blackwater Park Og Damnation & Deliverance. Vi kan få det ganske så variert Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Nå har jeg også fått opp øynene for disse gutta. Har hørt mye Blackwater Park i det siste. Tidligere taklet jeg ikke noe annet enn Damnation, men nå har en ny verden åpnet seg. Growlingen har vært hinderet, men det er oversteget. Har lest litt rundt om kring og det står flere steder at Blackwater Park er deres beste så jeg er litt redd for at jeg har poppet champagnen for tidlig i mitt bekjentskap med bandet. Så hvilket album er neste ut? Har altså kun hørt Damnation og BP. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg ville ha valgt Still Life. Men hvis du ikke er så alt for begeistret for growling så kan du sjekke ut Watershed. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Lamentations ville jeg faktisk ha gått for. Du får en live opptreden om hvordan de ville en gang ville høres ut med Damnation-albumet som Åkerfeldt sier på slutten av Wreath med et sett med rolig for så en ny session med hvordan de "egentlig høres ut" Lenke til kommentar
gard. Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Opeth Part Ways With Keyboardist Per Wiberg !! Småtrist. Kul type, men han bidro kanskje med all verdens til bandet og soundet. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Har lest litt rundt om kring og det står flere steder at Blackwater Park er deres beste så jeg er litt redd for at jeg har poppet champagnen for tidlig i mitt bekjentskap med bandet. Så hvilket album er neste ut? Har altså kun hørt Damnation og BP. Dont worry! Opeth har veldig mye bra å by på, og BP er et fint sted å starte, absolutt. MEN jeg vil ikke si det er blandt deres beste verk (IMO). Ghost Reveries og Watershed er kos, og hvis det blir for puslete har vi alltids Still Life og My Arms, Youre Hearse Uansett, det er vanskelig å rangere albumene synes jeg. De er alle veldig bra på sin måte, og du finner vel fans som alle har forskjellige favorittalbum av Opeth:) Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Valgte meg Still Life som neste plate ut. Kan vel si det slik at det startet med en forelskelse, men nå er det like før jeg frir. Har hørt gjennom Deliverance, Ghost Reveries og Orchid også, men bare en gang hver. Har mye å se fram til, såpass bet jeg meg merke i. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Anbefaler deg å sette deg ned med tekstene når du hører igjennom albumene (siden det er et konseptalbum), hvis du ikke allerede gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå