gard. Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Gleder meg vilt til dvdn, hele Blackwater Park må jo bare bli elsk. Hadde dog foretrukket om de hadde spilt hele Still Life i stedet egentlig, da bare Face of Melinda eksisterer på dvd fra før. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 For Trondheimere (og andre storfans): Jon Lord-konsert i Nidarosdomen. Jon Lord (Deep Purple, Whitesnake) holder en konsert i Nidarosdomen med blant andre Martin Mendez og Martin Axenrot på laget! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Gleder meg vilt til dvdn, hele Blackwater Park må jo bare bli elsk. Hadde dog foretrukket om de hadde spilt hele Still Life i stedet egentlig, da bare Face of Melinda eksisterer på dvd fra før. Still life hadde vært noe ja! Vi har jo sett flere av sangene på BP live på Lamentations. Morningrise hadde vært best da Lenke til kommentar
gard. Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Gleder meg vilt til dvdn, hele Blackwater Park må jo bare bli elsk. Hadde dog foretrukket om de hadde spilt hele Still Life i stedet egentlig, da bare Face of Melinda eksisterer på dvd fra før. Vi har jo sett flere av sangene på BP live på Lamentations. Morningrise hadde vært best da For ikke å snakke om The Roundhouse Tapes (Bleak + Blackwater Park). Tror ærlig talt hele Morningrise live hadde gjort seg så innmari bra. Still Life som sagt, eller Ghost Reveries ville vært utsøkt tror jeg! Noen som fikk med seg Jon Lord i Nidarosdomen forresten? Martin Axenrot, Martin Mendez og Nathalie Lorichs (dama til Axe) var faktisk med. Skulle likt å vært der.. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 "Dobbelpost", men sweeeet: http://www.roadrunnerrecords.com/news/Opeth-to-Release-In-Live-Concert-at-the-Royal-Albert-Hall-DVD-This-September-21789.aspx Liker coveret veldig godt, artig med disse parodiene 5-disk versjonen må nok skaffes, selv om også vinylen høres spennende ut! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Det er sweet ja! Vil ikke vente mere, vil ha Vinyl-settet NÅ. Er ikke så begeistra for coveret da, det var jo artig, men ville gjerne sett noe i samme stil som tidligere coverart. Endret 21. juli 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Synes ikek coveret var helt dem. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Synst det var stilig jeg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 http://www.roadrunne....com/opethlive/ Bestilte første pakken jeg.. Double-DVD set of Opeth's performance at the legendary Royal Albert Hall, in its entirety. Bonus features include an exclusive interview and the behind-the-scenes documentary, On Tour with Opeth. DVD's are in 5.1 Dolby surround sound, produced and mixed by Jens Bogren. A set of four 180-gram LP's of the concert's live audio in its entirety. The vinyl is housed in black poly lined inner sleeves which are packaged in 2 double gatefold sets with exclusive artwork. Vinyl only available in this box set. Exclusive, numbered lithograph with artwork designed by Mikael Åkerfeldt and longtime Opeth designer, Travis Smith. 20-page, LP sized booklet that chronicles the night's events in photos. Expanded, exclusive artwork and more. Content of this set is housed in a custom foil stamped hard slipcase. Nesten tusenlappen for den men fuck heller... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Skal man være kar så skal man være kar. Slike samlerutgaver er gøy å sikre seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Bestilte første pakken jeg.. Nesten tusenlappen for den men fuck heller... Samme her Lenke til kommentar
gard. Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Gratis nedlasting av Dirge for November fra Roayal Albert Hall: http://www.roadrunnerrecords.co.uk/opeth/mp3us/ Og en video av Mikael som snakker litt om limited edition vinylen. Den ser kjempediiiigg ut! Noen som vet om den vanlige versjonen er å finne i noen norske nettbutikker btw? Endret 26. august 2010 av blade-bunny 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Må si jeg var veldig skeptisk da jeg hørte lyden ifra Digre for November..var noe som ikke helt stemte..men det var vel ikke verdens beste mp3-koding.. *vente i spenning på DVD&Vinyl* Lenke til kommentar
gard. Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Ikke helt perfekt lyd på den nei, men er ganske sikker på at det blir bedre på den endelige versjonen. Introen er til og med kuttet bort, så det er nok mer på lager enn bare lyden på på fullversjonen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Dirge for november live Håper (og tror) at lyden vil være mye bedre på DVD-en, den var jo virkelig ikke noe å skryte av her. Ellers likte jeg den veldig godt, spesiellt slutten, og blir mer og mer utålmodig. Og hater meg selv litt for at jeg ikke var der, må ha vært helt episk. Endret 7. september 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 -Includes free audio download! Each consumer will receive an e-mail on release day with instructions for downloading the entire concert in lossless 320kbps MP3 Awwww Mikael høres iallefall veldig..uhm..det høres veldig anstrengt ut på Digre for November...kan hende det er en vanskelig sang å fremføre MEN GI MEG DEN NÅ FOR POKKER! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Utålmodig? Den som venter på noe godt osv. Og den pakka er definitivt noe godt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 UTÅLMODIG? Neeeskjda Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Det som irriterer meg nå er at jeg må etterhvert invistere i en platespiller slik at jeg får spillt vinylene også. Vinyl er fin veggpryd, men helst skal de jo brukes til å høre på. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Neeekjda..hold på de noen år and then eeeeeebayyyy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå