Krillekongen Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Er attenårsgrense da Grr Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Såppas! Fikk veldig lyst til å ta meg en tur til Bergen nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Er attenårsgrense da Grr Tok kontakt med Bergen Live, og de sa at man kunne ha med seg en over 23år, men den personen måtte fylle ut et skjema. "Du må være i følge med person over 23 år som kan fungere som verge. (verge må også kjøpe billett). Verge fyller ut vedlagte skjema og leverer dette når dere kommer til konserten." Så går nok an å sende de en mail, så får dere skjemaet i pdf-fil. Endret 1. desember 2008 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Er vell en grei måte å gjøre det på for de som ikke er over 18 år. Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Dette må jo bli bra! Håper bare jeg får perm Lenke til kommentar
gard. Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Se her allesammen: http://www.rikskonsertene.no/no/Nyheter/Opeth/ Lenke til kommentar
Speik Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 oi! Hm.. jeg ser Trondheimskonserten blir på Samfundet, og der har de alltid 18-årsgrense! Noen som vet om de gjør et unntak? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Håper da for science's skyld de gjør det. Samarbeidet mellom Rikskonsertene og Statnett bringer kjente artister ut til et ungt og energisk konsertpublikum Norge rundt. Mindre steder kan arrangere konserter de ellers ikke ville hatt mulighet til å gjennomføre. Statnett får mulighet til å presentere seg som en attraktiv, framtidsrettet og interessant arbeidsplass for unge mennesker med relevant kompetanse. Ungdom og studenter får et konserttilbud de ellers ikke ville fått. Høres jo ut som de prøver å trekke inn et publikum under 18. Endret 13. desember 2008 av Odd Ball Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Ai ai, kanskje det blir i Trondheim da Kommer rett fra Opeth-konsert. Herregud så jævlig fett. Stod fremst under hele konserten, og var kun 1m unna når de stod på kanten av scenen. Tok jævlig av! Cynic var dritbra, samme med The Ocean som jeg ikke hadde hørt så mye av. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Damnation ftw! Lenke til kommentar
gard. Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Damnation ftw! Sier meg egentlig enig, selv om kanskje samtlige andre album er bedre. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Har ikkje hørt noe av opeth, men vurderer og kjøpe denne: The Candlelight Years (3CD) (Digibox) er vell de 3 første platene? 1 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Har ikkje hørt noe av opeth, men vurderer og kjøpe denne: The Candlelight Years (3CD) (Digibox) er vell de 3 første platene? De tre første ja (Orchid, Morningrise & My Arms, Your Hearse). Ha i bakhodet at alle liner notes og tekster og sånt er på japansk. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Er et godt kjøp det, men det er irriterende det som blade-bunny nevnte med at alt står på japansk. Men personlig mener jeg at hvis du skal sjekke ut Opeth, begynn med Blackwater Park. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ok, Blackwater Park selges til rundt 60kr på play.com. skal handle den og dropper den med 3 cder, kjøper dem heller hver for seg. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Opeth er faktisk ganske billig på cdon for tiden også. Sjekk ut kanskje Deliverance, Damnation og My Arms, Your Hearse der. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Takker for tipset! skal vente med og høre noe av dem før eg har cdn i spillern. ekstra spennende da. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Hvor mange skjønte at albumnavnet "My Arms, Your Hearse" kom fra sangen "Drip Drip" av Comus uten å sjekke wikipedia e.l.? /Er stolt over å skjønne det til tross for at jeg bare så vidt så profilen til Opeth og albumnavnet på RYM. "Hanging, spinning, aftermath Your soft white flesh turns past me slaked with blood Your evil eyes more damning than a demon's curse Your lovely body soon caked with mud As I carry you to your grave my arms your hearse You stand before me defenceless Your stare unchanging silent, cold, intense sears my brain" Litt teit og ekkel tekst, egentlig ... - Hvilket album av Opeth ville dere anbefalt meg å begynne med når jeg hører lite på metall (men vil se om jeg liker det bedre hvis jeg hører mer) og ikke er så glad i growling? Endret 14. januar 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
gard. Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 TanTheMan, start med Blackwater Park. Liker du det sjekker du ut alt det andre. Liker du det ikke kan det hende Damnation og Watershed faller mer i smak. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Utrolig typisk at når Opeth spiller i både Bergen og Oslo så er jeg på øvelse i Nord-Norge. Argh.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå