TheMaister Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Oioioioioi! Nytt Opeth-album er festdag! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Gud bevare meg vel så bra Åkerfeldt growler live. Blackwater Park fra the Roundhouse Tapes, fytti helvete! Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Blackwater park er den feteste sangen^^ Elsker slutten Lenke til kommentar
Lauk Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Fy flate, Åkerfeldt har drøyt tørr humor til tider på The Roundhouse Tapes. Det er utrolig bra når han skal presentere bandet på slutten av Blackwater Park, spesielt seg selv: Lead singer, guitar player, songwriter...and, uh, sexy beast. Watershed virker for øvrig hinsides fett, jeg kan ikke vente! Lenke til kommentar
dblthink Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Fy flate, Åkerfeldt har drøyt tørr humor til tider på The Roundhouse Tapes. Det er utrolig bra når han skal presentere bandet på slutten av Blackwater Park, spesielt seg selv: Lead singer, guitar player, songwriter...and, uh, sexy beast. Watershed virker for øvrig hinsides fett, jeg kan ikke vente! Nå har Watershed kommet ut! Hva synes folket? Har hørt 1-2 ganger, og liker det veldig godt! Varierte låter. Liker spesielt synthen, som er en mye større og mer aktiv del av musikken enn tidligere plater. Det hjelper å ha en fast mann bak rattet! :!: Forresten. Kommer det omtale av Watershed i guiden snart? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Guiden mangler jo alt etter Deliverance og sånn har det forblitt en lang stund n. Får se om noen tar iniatviettil å oppdatere guiden. Og Watershed er fantastisk. Skiller seg litt mer ut fra de andre albumene (unntatt Damnation) og gjør dette med stil. Elsker vokalen til Åkerfeldt nå. Lenke til kommentar
dblthink Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Guiden mangler jo alt etter Deliverance og sånn har det forblitt en lang stund n. Får se om noen tar iniatviettil å oppdatere guiden. Og Watershed er fantastisk. Skiller seg litt mer ut fra de andre albumene (unntatt Damnation) og gjør dette med stil. Elsker vokalen til Åkerfeldt nå. Jeg venter spent på oppdatert guide Åkerfeldt synger råbra på Watershed, men tekstene er, om mulig, tidvis enda svakere en tidligere. Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Hoihoi, denne må oppdateres! Skal se om ikke jeg får omtalt de resterende albumene i løpet av helgen. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Noen som skal få med seg Opeth på Metal Rock Fest på Lillehammer? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Metal Rock Fest-billetten ligger trygt og godt i hylla, ja. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg likte Coil svært godt. Å ha kvinnestemme inni alt denne growlinga satte en prikk over I-en. Har Opeth gjort dette i andre album? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Har ikke hørt det på noen av de andre platene så jeg tviler på det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg likte Coil svært godt. Å ha kvinnestemme inni alt denne growlinga satte en prikk over I-en. Har Opeth gjort dette i andre album? Er nok eneste kvinnestemmen som så langt har kommet inn. Det er Nathalie Lorichs som synger, kjæresten til den nye trommisen Martin Axenrot. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Noen andre som har sett Roundshouse Tapes-DVD'en? Fikk den i posten i dag og sitter og ser på den nå. ^^ Synes den er ekstremt bra. Har jo selvfølgelig CD'en, men er jo noe annet å se dem spille det. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Har ikke sett den enda. Desverre. Har sabla lyst på den, men ser litt mørkt ut økonomisk. Får håpe jeg har den til jul kanskje da. Har spesielt lyst på Limited Edition versjonen. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Har Roundhouse dvden akkurat kommet ut? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jepp, noen dager siden den kom ut. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) feil tråd! Endret 29. november 2008 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Opeth skal spille i Bergen i mars! se her hvis du ikke tror meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå