|Draco| Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Lurer bare på hvordan spill dere vil at andre folk skal/burde få tak i , eller advare mot å ikke få tak i... Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Hvis alder på spillet ikke har noe å si, anbefaler jeg System Shock 2 og Thief 1&2. Det finnes et utall spill jeg kunne tenke meg å advare folk mot å kjøpe, men smak og behag er jo forskjellig. Uansett, mitt verste kjøp i nyere tid er C&C Renegade. Black & White scorer heller ikke særlig høyt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 nolf2 og hitman2 er kanonbra spill.. og ufo: enemy unknown, da. :smile: Lenke til kommentar
ErozbratH Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Mafia er jo et moro spill, selv om det til tider kan være irriterende. Ellers er jo warcraft3, battlefield 1942 og seff counter-strike spill som alle har høy underholdningsverdi Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 jeg spiller nesten bare Flight Sim 2002. jeg syntes det er utrolig gøy. noe av det jeg liker best, er at det er ekte landskap. du kan fly rundt i hele verden å "kjenne" deg igjen. rått spill spør du meg, gleder meg til neste version. Lenke til kommentar
Sleepers-Neo Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Hitman 2 er DRITFETT!!! Løp og Kjøp. Lenke til kommentar
|Draco| Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 Må si d at warcraft 3 er utruli bra ! Men Hitman 2 er jo bare ganske enkelt genialt ! kan bli lit ensformig etter vert. Et spill som jeg angrer mest på må jo være Black and White. Det tar jo bare så vannvittig lang tid ! Neverwinter Nights er d mest tidskrevende spillet jeg har spilt ! kan sitte i flere timer å bare gå rundt å kødde ! Lenke til kommentar
Fjøslukt Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Synes Rally Xtreme er et morsomt spill.. Ganske realistisk og det beste av alle Rally spill... Midtown Madness er også ganske artig! Spill som har overnaturlige tendenser, scorer ganske lavt hos meg.. Grunnen er at jeg liker realistiske og naturlige ting.. Mvh. Fjøslukt Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 battlefield 1942 og starcraft er best, counterstrike er kult også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå