Gå til innhold

Verdens tynneste nå i Norge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dimensjoner: 11,3 x 5,0 x 6,9 cm

Dette kunne passet for en gammel motorola murkloss..

6590242[/snapback]

Hehe :) Ja, det har du rett i. Skulle selvsagt være 0,69 cm. Takk for tipset!

6594022[/snapback]

Sorry, men fant enda en tre feil.

Når jeg trykket på Lanseringsguide eller en av Prisguide (både med og uten abb.) linkene kom jeg inn på Nokia N93 i stedet for X820.

Lenke til kommentar
Dette er den første mobiltelefonen som har brutt den magiske grensen på sju millimeters tykkelse.

Det er mulig jeg nå oppfattes som en smule kverulant, men hva er det som er magisk med 7 millimeter?

Hva er det som kvalifiserer 7 millimeter til å bli kalt en grense? :hmm:

Lenke til kommentar

Og 7mm er en grense fordi det er et "rundt tall"? :hmm:

Jeg synes tynne telefoner er stilige. Om de er så skrøpelige at de kan knekke under normalt bruk så får det være et problem for produsenten når de må erstatte telefonene og for kunden som må vente på å få tilsendt en ny. Det er jo ikke bra. Håper de er bygget med såpass solid ramme at det ikke skulle være noe problem.

Lenke til kommentar

Fikk x820'en min i dag. Den er solid nok til at den ikke knekker under normal bruk og ikke fleksibel i det heletatt. Jeg kommer likevel ikke legge den i baklomma :-) Ellers er den mindre enn jeg trodde, og lettere. Det er ikke noe vekt i den i det heletatt. Har fremdeles til gode aa bruke den mye saa jeg har lite annet nyttig aa komme med :-)

Lenke til kommentar

-Har aldri hørt om noen som har klart å knekke mobilen sin under normal bruk.

-Nektet å tro at Samsung ikke har tenkt på at de skal bygge den solid nok.

-Hvem legger mobilen sin i baklomma anyway?!?!

-Fryktelig frustert over at leveringsdatoer deles ut over en lav sandal.

Lenke til kommentar

Saa tynn som den er kommer du jaggu til aa lure paa om det er knekkebroed du med taster paa de foerste minuttene. Men som jeg sa, eller proevde aa si, den er doenn solid selv om den en tynn. Og i motsetning til en gammel 8110 saa er denne tynn og lett nok til at den ikke er merkbar i lomma hverken forran eller bak selv om de faerreste gjoer det.

Den betyr ogsaa slutten paa "er det en mobiltelefon du har i lomma eller er du glad for aa se meg" vitsene :-)

Men materialet er i likhet med plast ikke ukjent med aa faa riper og hakk. Ihvertfall ikke ved fall fra skjortelomme mot flislagt gulv. jaja.

-

Pre Christian

Endret av Flippo
Lenke til kommentar

Jeg jobber i unaiten saa jeg handla den fra mobileplanet.com . Norske leverandoerer kan det virke tynt med ennaa, men expansys.co.uk ser ut til aa kunne levere (om enn med moms, toll og dill). Kan ikke gjoere annet enn aa anbefale den om du er ute etter en telefon du ikke merker at du har med deg foer den ringer. Batteri kapasiteten er ikke best, men siden jeg er vant med en HTC PDA telefon fra foer av er dette himmeln.

-

Per Christian

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...