bar10r Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Har en Asus A3H med Windows xp.Etter at jeg har kjørt noen rydde program så har jeg mista flere Asus drivere og mest sannsynlig Windows filer og drivere.Har 3 cd som fulgte med pc da den ble kjøpt.En med Asus drivere.Har hatt i den og fått lagt inn noen men flere får jeg ikke lagt inn bla lyd og wlan drivere.Kommer et stykke eller vil ikke starte pga feilmelding. 2 stk recovery cd rom. Kan jeg bruke de til å få lagt inn det som mangler?? Har tatt back up av det lille som ligger der som jeg vil ta vare på. Har noen tips til hvordan en kan bruke recovery cd romene.eller finnes det noen andre triks/tips? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Hei! Recovery-cdene er nok beregnet på å sette pcen tilbake til slik den var da den var ny. Så ta kopi av alt viktig og gjør gjerne det, så skal nok pcen bli "som ny" igjen. Du må kanskje starte opp pcen med cden i. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
bar10r Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Har prøvd recovery cd romene og prøvd å starte med cd i fra start.Det skjer ingen ting.Åpner jeg cd en og prøver å kjøre noen av de fire mulighetene som er der så bare "blinker" de kort og så skjer det ikke noe mer.. Endret 1. august 2006 av bar10r Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Etter at jeg har kjørt noen rydde program Hvilke programmer? jeg mista flere Asus drivere og mest sannsynlig Windows filer og drivere. Hvilke filer/drivere? men flere får jeg ikke lagt inn bla lyd og wlan drivere.Kommer et stykke eller vil ikke starte pga feilmelding. Hva sier feilmeldingene? Screenshot? (lagret som PNG/JPG) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå