Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Dataguard Internett hot or not?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ikke glem at de prisene gjelder kun i Oslo der hvor DG har bygget ut selv, evt. så kan du også få 100mb fiber ifra DG til 799,-/mnd om du bor i Oslo.

en annen ting jeg syns er fint med DG er at dem samarbeider med andre ISP`r (DG driver stort sett med videresalg av andres linjer forsåvidt men), slik at du har valget mellom 2-3 forskjellige tekniske løsninger - jeg har selv internett gjennom DG nå og fikk valget mellom 3 respektive nett: BlueCom, NextGenTel og DataGuard selv.

utover det så er folka på support hos DG greie å ha med å gjøre og de er kjappe med å svare på epost, ikke hatt noe problem eller lignende de ikke løste på et par min enda :)

Lenke til kommentar
ikke glem at de prisene gjelder kun i Oslo der hvor DG har bygget ut selv, evt. så kan du også få 100mb fiber ifra DG til 799,-/mnd om du bor i Oslo.

en annen ting jeg syns er fint med DG er at dem samarbeider med andre ISP`r (DG driver stort sett med videresalg av andres linjer forsåvidt men), slik at du har valget mellom 2-3 forskjellige tekniske løsninger - jeg har selv internett gjennom DG nå og fikk valget mellom 3 respektive nett: BlueCom, NextGenTel og DataGuard selv.

utover det så er folka på support hos DG greie å ha med å gjøre og de er kjappe med å svare på epost, ikke hatt noe problem eller lignende de ikke løste på et par min enda :)

6595441[/snapback]

heisann jeg bor i oslo, og har nå adsl free mb fra nextgentel, vil det være dumt å bytte ut? siden de har nextgetel sine linjer?

jeg har opplevd at hastigheten er ustabil og er veldig irritert på det.. Så hvis Dg er et mye bedre velg så blir det et must.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...