Mr.Hbbz Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Jeg så et tilbud på denne skjermen på komplett: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=320331 Jeg likte prisen ganske godt da kan du si. Men er egentlig denne skjermen no tess? For jeg har lurt en god stund på å kjøpe lcd skjerm, men pengene har ikke akkuratt strømmet inn. Jeg hadde tenkt å bruke denne skjermen til spilling og slikt. Takker for alle svar Endret 31. juli 2006 av Region øst Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Skal ha ny skjerm selv innen uka, og den prisen var ikke gæren. Ser det er delte meninger om den på erfaring der.. Noen som har den og kan si noe ? Endret 31. juli 2006 av Snoft Lenke til kommentar
etcreature Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Specsa er jo forsåvidt ok hvertfall. Vurderer å gå for en selv... Hva er policien til Komplett på døde pixler? Hvor mange pixler må være døde før man evt kan bytte inn skjermen (dette er kanskje en del av TCO99...?) Lenke til kommentar
Mr.Hbbz Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Hadde vært fint hvis noen som veit litt om denne skjermen kunne svare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå