Upsaker Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Vil gjerne ha litt ris og ros på det bildet her. Som dere sikkert ser ligger jeg praktisk talt på bakken her, mens han sykler på bakhjulet rett ved siden av meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Det var et stilig bilde, jeg vet ikke hva mer jeg kan si (er ikke så god på kritikk). Lenke til kommentar
guildenstern Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Tøft bilde! Om jeg skulle endret noe ville jeg krøpet enda litt nærmere så sykkelen fyller rammen, og tatt bildet et sted hvor bakgrunnen ikke forstyrrer (bare himmel hadde vært innmari stilig -- hadde ikke gjort noe om den var utbrent!). Innmari fint motiv, med masse liv og fart i. (Haha, men han kan kanskje ta på seg et par kule joggesko? For å øke tøffhetsgraden, altså, mener ikke at det forringer bildet eller noe. ) Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Hehe, skal fortelle han det jeg Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 stilig.. men ville kanskje prøvd å komme enda nermere.. hvilken brennvidde brukte du? dette er et typisk motiv som skriker etter fisheye.. enig med skoene Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg brukte 20mm. Mener du at fisheye hadde fått det til å se kulere ut? Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 jepp, definitivt.. du kunne også satt zoomen din på 17mm og prøvd å komme litt nermere.. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Hey hey, sandaler er så kult som aldri før Stilig bilde, enig med det om bakgrunnen, men synes ikke den nåværende er så alt for ille heller! Kunne likt å sett en versjon av bildet hvor sykelisten ikke stirrer rett i kamera, men kanskje opp, eller fremover. Lenke til kommentar
wiley Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Tøft bilde og godt fanget. Det er mye fart i bildet, men det hadde framstått som langt mer spektakulært om du hadde krøpet nærmere og brukt en videre brennvidde, slik som hardmongo foreslår. Vide brennvidder gir en skjev framstilling av ting som begynner nært kamera og strekker seg bakover, og dette skjeve perspektivet hadde kledd dette bildet godt. For å få enda mer dybde i bildet kunne du også hatt mindre dybdeskarphet, i hvert fall så lite at bakgrunnen slutter å ta oppmerksomhet, men kanskje også så lite at fronten på sykkelen bli mer diffus. Men for all del, stilig bilde. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 stilig bilde. Den skarpe forgrunnen kombinert med den uskarpe bakgrunnen gjør at det nesten ser fake ut Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Flott dette, eneste jeg mener er at Himmelen var litt vel utbrent... Flott "fanget" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå