timon2live4 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg dro en tur på sjøen med gutta og da jeg kom hjem ville ikke skjermkort driveren fungere. Det har lynet og tordnet den natten jeg var borte og lurer på om det er grunnen! Pc'en fungerer fint men får ikke lagt inn driveren til skjermkortet. Da den ikke vil starte opp i windows, må jeg få den til å starte opp på " Sist fungerende måte" Noen som har hatt tilsvarende problem eller kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
treant Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Rs pcen og trykk f8 under oppstart, da får du opp en rekke oppstarts metoder, velg sikkerthets modus og installer drivern, eller velg "sist fungerende funskjon" eller no' Lenke til kommentar
timon2live4 Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Rs pcen og trykk f8 under oppstart, da får du opp en rekke oppstarts metoder, velg sikkerthets modus og installer drivern, eller velg "sist fungerende funskjon" eller no' 6589568[/snapback] Prøvde dette et par ganger og det ville heller ikke funke! Kan det være at skjermkortet mitt er defekt? Lenke til kommentar
minitiss Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Får du til å starte opp i sikkerhetsmodus eller i det hele tatt, får du bilde opp bilde på skjermen? Lenke til kommentar
timon2live4 Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Får du til å starte opp i sikkerhetsmodus eller i det hele tatt, får du bilde opp bilde på skjermen? 6591543[/snapback] Ja! Jeg kan søke på nettet og snakke med folk på msn og sånn! men det lagger når jeg scroller med musa og sånn! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Kan jo være virus elns da.. Hadde likens problem med nettverkskort driveren engang.. Ikke i helvette om jeg finn instalert den på nytt eller sletta den.. Da var det en fææl trojan Prøv å formatere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå