Gå til innhold

Spillverket.no: En rose til gamer.no!

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg skulle laste call of juarez.. "535.7 mb.." tenkte jeg. "Vel, får vel gå ut en tur da", men nei. Jeg fikk den sykeste farten ever!!

å foreløpigt ligger den på 700kb/s :!: :dribble:

Takker!!

*ps: bilde er ikke manipulert om noen skulle finne på å si "photoshop" eller noe sant*

post-51089-1154345963_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv lå jeg en gang på jevnt 1.3 MB eller noe slikt på en nedlastning her på gamer.no Så hastighetene her er som regel veldig gode. Og det er jo bra for når man skal laste ned en gigabyte med demo ol. er det gjerne greit at nedlastningen blir ferdig samme dag ;)

Lenke til kommentar

Samme her. Lå på over 2mb i sekundet hehe. Har 20 Mbit linje da men det er første gangen i historien jeg har greid å maxe min linje tror jeg. Spillet gikk ned på knapt 3 minutter :p Men demoen i seg selv er noe av det beste jeg har spilt noensinne.

Lenke til kommentar
Har aldri forstått hva antipirater skal med så store linjer ;)

6589745[/snapback]

La vær å bruke linja skolen tilbyr det eller hva foreslår du? Bruk huet, er ikke alle som har bestilt linja di sitter på. Mange bruker gjennom skole, arbeidsplass, osv.

Dessuten er det mange bruk for en rask linje, men det har tydeligvis ikke du fått med deg. Man kan kjøpe både filmer, spill og CD'r online nå for tiden, jepp, vanvittig eller hva? Greit å ha god linje om man er flittig bruker av slike tjenester. En annen ting er streaming av video/TV.

Nå for tiden er jo også demoer av spill gjerne oppe i 1 GB.

Endret av BTK
Lenke til kommentar

6589745[/snapback]

La vær å bruke linja skolen tilbyr det eller hva foreslår du? Bruk huet, er ikke alle som har bestilt linja di sitter på. Mange bruker gjennom skole, arbeidsplass, osv.

Dessuten er det mange bruk for en rask linje, men det har tydeligvis ikke du fått med deg. Man kan kjøpe både filmer, spill og CD'r online nå for tiden, jepp, vanvittig eller hva? Greit å ha god linje om man er flittig bruker av slike tjenester. En annen ting er streaming av video/TV.

6638952[/snapback]

Skjerp deg, jeg sa ingenting om å bruke nettverk på jobb/skole.

Jeg har heller ikke sagt noe om at det ikke ikke går ann å kjøpe medier over nettet. Kom med noen litt mer gjennomtenkte argumenter neste gang du poster.

Lenke til kommentar

6589745[/snapback]

6638952[/snapback]

Skjerp deg, jeg sa ingenting om å bruke nettverk på jobb/skole.

Jeg har heller ikke sagt noe om at det ikke ikke går ann å kjøpe medier over nettet. Kom med noen litt mer gjennomtenkte argumenter neste gang du poster.

6648912[/snapback]

Ja, fortsett å si deg selv de ordene. Du snakker om deg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...