Major Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 jeg er en aktiv dod player og vil inn i en norsk clan.... så vis det er noen claner der ute som vil ha inn en aktiv dod player så er det bare og si i fra Lenke til kommentar
Bocoraton Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Hei. Vi er en internasjonal clan som er på utkikk etter flere medlemmer. Vi er ca 23 aktive Dods spillere idag. Fleste parten er fra UK, men det er også medlemmer fra Danmark, Tyskland, Belgia. Klikk deg inn på http://www.clan-rd.org/RdWeb/Index.htmlrD Clan gå inn på forumet og les der. Hadde vært hyggelig med fler nordmenn i klanen ;D Boco Lenke til kommentar
Roug Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 fastmajor hva du spiller som, og spiller du DODS også? sjekk ut Nadod.com Lenke til kommentar
Major Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 fastmajor hva du spiller som, og spiller du DODS også? sjekk ut Nadod.com 6753158[/snapback] det gjør jeg Lenke til kommentar
Major Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 men jeg har funne en norsk clan som jeg har blitt med i www.v1a.org Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå