Tollef Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Jeh har vært borti en del msi kort, de er bra når de funker men jeg har opplevd mye problemer med dem!!! Jeg råder alle som skal kjøpe seg en pc:"IKKE KJØP MSI hovedkort!!" Redigert av moderator: topic endret. 10 utropstegn etter kvarande vert ikkje sett pris på. [ Denne Melding var redigert av: kilogram på 2002-10-28 16:40 ] Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Bah. PS: Det holder med ett utropstegn. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Største pisspreik jeg har hørt,det sier vel mer om montøren en varen,bygger mange maskiner for året og bruker mye fra msi har enda ikke opplevd feil utenom de posten har fiksa Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 En drøy påstand! I de alle fleste tilfelle, er dette noe som står og faller på "sjåføren"! Har ett MSI og ett ABIT her, og MSI fremstår i allefall for meg som det "snilleste", og mest overklokkingsvennlige! Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Unnskyld, men kan du være litt mer useriøs?? Selv om du har hatt problemer med noen MSI kort er det ikke dermed sagt at alle har det. Har selv et et MSI kort og det funker som bare det her. Og MSI er visstnok den produsenten med minst retur på komponentene sine. Så du må nok lære deg å bygge PC gutt :smile: Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-20 00:56, skrev Tollef:Jeh har vært borti en del msi kort, de er bra når de funker men jeg har opplevd mye problemer med dem!!!Jeg råder alle som skal kjøpe seg en pc:"IKKE KJØP MSI hovedkort!!" useriøst påstand, enten er det feil på hovedkortet, ellers klarer du ikke montere den riktig. Lenke til kommentar
glabba Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Jeg har for øyeblikket MSI-kort i min pc. Litt problemer i begynnelsen, men det skyldtes heller min egen uvitenhet enn MSI. Har ikke opplevd noen problemer siden. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Quote: Jeg råder alle som skal kjøpe seg en pc:"IKKE KJØP MSI hovedkort!!" Wow, det var en hard påstand. Jeg bøyer meg ydmykt i støvet for din kunnskap. Jaja, MSI lager kanskje dritt, men det gjør kanskje ASUS også. Selv om du har hatt problemer, er det ikke sikkert alle andre har problemer... Noe å tenke på? BTW: hvorfor har du hatt så mange MSI-kort, når de er så dårlige? :razz: Lenke til kommentar
glabba Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Wow, det kom inn tre svar mens jeg skrev forrige melding. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Det kom inn 7 mens jeg skrev mitt svar..... Høy aktivitet i kveld. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-20 00:56, skrev Tollef:Jeh har vært borti en del msi kort, de er bra når de funker men jeg har opplevd mye problemer med dem!!!Jeg råder alle som skal kjøpe seg en pc:"IKKE KJØP MSI hovedkort!!" JEH ER HELT ENI!!!!!!!!!!!!!!! MSI SUGER ass! væsjte drittkårte man får i VERDEN!!!!!!!!!!!!! FY **** ASS!!!!!!!!!! ALLE I HELE VERDEN: IKKE KJØP MSI for di SUGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Dette er den type tråder som skaper oppsikt da. Kanskje det er derfor han har postet det?! :???: Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Goldfish er dritings? Håper virkelig det, for hans skyld.... [ Denne Melding var redigert av: Skrue på 2002-10-20 01:10 ] Lenke til kommentar
corcky Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Har selv MSI hk. funker phett det! Mitt neste hk skal også være msi. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 ikke skyld på msi det er sikkert din skyld,enten du bruker ræva minne eller dårlig psu som gjør at systemet blir ustabilt. Her kommer et godt ordtaket fra the computerguy en skikelig kul fyr fra en serie,its the computer thats stupid not u? Lenke til kommentar
Tollef Skrevet 19. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2002 Msi kommer ut først med de nye chipsettene, det er bra men da rekker de ikke å gjennomfør en mrundig test av dem!! jeg har vært borti 5 msi kort, masse feil...har sendt en 2 inn og de har sakt at det er dems feil...jeg har ikke satt opp fem pcer med msi, så det er ikke bare jeg som har vært montøren...sorry men ikke skyld på meg...msi er noe dritt!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
mwar0f Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Når et MSI kort dør, betyr ikke at de lager kun dårlige kort. Har personlig opplevd at Abit, Asus, Gigabyte og Epox takket for seg. Det viktigste er at kortet fungerer. Dør det, får jeg bare et nytt på garantien. Nå venter jeg på et nytt MSI kort :smile: Siden Epox døde for noen dager siden... Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-20 01:18, skrev Tollef:Msi kommer ut først med de nye chipsettene, det er bra men da rekker de ikke å gjennomfør en mrundig test av dem!! jeg har vært borti 5 msi kort, masse feil...har sendt en 2 inn og de har sakt at det er dems feil...jeg har ikke satt opp fem pcer med msi, så det er ikke bare jeg som har vært montøren...sorry men ikke skyld på meg...msi er noe dritt!!!!!!!!!!!!!!!!! Jaja, enkelte er jo verdensmestere, og tilogmed "besserwissere". En såpass stor leverandør som MSI bør nok ta kontakt med deg, for å forsikre seg om at alt er i orden før de slipper sine siste kreasjoner..... U got a job to do, Mr.Tollef! Lenke til kommentar
damned Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 jeg har hatt 3 forkjellige MSI hovedkort selv, og når det ble bestillt nye maskiner på skolen var alle med MSI hovedkort som klassen satt sammen. ikke ett med feil på!!! jeg må si at jeg er svært fornøyd med MSI!! eneste jeg har å utsette på di MSI hk'ene jeg har hatt, er at ingen hadde (har) pci/agp-lock...:sad: Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Tollef Nevn noen av de "problemene" du har hatt. Hvis du tør da :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå