Gå til innhold

Aldri kjøp MSI

Tollef

Anbefalte innlegg

Jeh har vært borti en del msi kort, de er bra når de funker men jeg har opplevd mye problemer med dem!!!

Jeg råder alle som skal kjøpe seg en pc:"IKKE KJØP MSI hovedkort!!"

Redigert av moderator: topic endret. 10 utropstegn etter kvarande vert ikkje sett pris på.

[ Denne Melding var redigert av: kilogram på 2002-10-28 16:40 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Unnskyld, men kan du være litt mer useriøs??

Selv om du har hatt problemer med noen MSI kort er det ikke dermed sagt at alle har det.

Har selv et et MSI kort og det funker som bare det her.

Og MSI er visstnok den produsenten med minst retur på komponentene sine.

Så du må nok lære deg å bygge PC gutt :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-20 00:56, skrev Tollef:

Jeh har vært borti en del msi kort, de er bra når de funker men jeg har opplevd mye problemer med dem!!!

useriøst påstand, enten er det feil på hovedkortet, ellers klarer du ikke montere den riktig.

Lenke til kommentar

Quote:

Wow, det var en hard påstand. Jeg bøyer meg ydmykt i støvet for din kunnskap.

Jaja, MSI lager kanskje dritt, men det gjør kanskje ASUS også. Selv om du har hatt problemer, er det ikke sikkert alle andre har problemer... Noe å tenke på?

BTW: hvorfor har du hatt så mange MSI-kort, når de er så dårlige? :razz:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-20 00:56, skrev Tollef:

JEH ER HELT ENI!!!!!!!!!!!!!!! MSI SUGER ass! væsjte drittkårte man får i VERDEN!!!!!!!!!!!!! FY **** ASS!!!!!!!!!! ALLE I HELE VERDEN: IKKE KJØP MSI for di SUGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Msi kommer ut først med de nye chipsettene, det er bra men da rekker de ikke å gjennomfør en mrundig test av dem!! jeg har vært borti 5 msi kort, masse feil...har sendt en 2 inn og de har sakt at det er dems feil...jeg har ikke satt opp fem pcer med msi, så det er ikke bare jeg som har vært montøren...sorry men ikke skyld på meg...msi er noe dritt!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Når et MSI kort dør, betyr ikke at de lager kun dårlige kort. Har personlig opplevd at Abit, Asus, Gigabyte og Epox takket for seg.

Det viktigste er at kortet fungerer. Dør det, får jeg bare et nytt på garantien.

Nå venter jeg på et nytt MSI kort :smile: Siden Epox døde for noen dager siden...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-20 01:18, skrev Tollef:

Msi kommer ut først med de nye chipsettene, det er bra men da rekker de ikke å gjennomfør en mrundig test av dem!! jeg har vært borti 5 msi kort, masse feil...har sendt en 2 inn og de har sakt at det er dems feil...jeg har ikke satt opp fem pcer med msi, så det er ikke bare jeg som har vært montøren...sorry men ikke skyld på meg...msi er noe dritt!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jaja, enkelte er jo verdensmestere, og tilogmed "besserwissere". En såpass stor leverandør som MSI bør nok ta kontakt med deg, for å forsikre seg om at alt er i orden før de slipper sine siste kreasjoner.....

U got a job to do, Mr.Tollef!

Lenke til kommentar

jeg har hatt 3 forkjellige MSI hovedkort selv, og når det ble bestillt nye maskiner på skolen var alle med MSI hovedkort som klassen satt sammen. ikke ett med feil på!!!

jeg må si at jeg er svært fornøyd med MSI!!

eneste jeg har å utsette på di MSI hk'ene jeg har hatt, er at ingen hadde (har) pci/agp-lock...:sad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...