22122277 Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Har hatt to stk MX518, da den første ble ødelagt etter litt intens MP-spilling i CoD (ble forbanna og slo musa i bordet :!: ). Er veldig fornøyd med musa, men kjøper jeg en ny en blir det sikkert en G5. Liker å teste noe nytt no'. Har ikke så mye negativt å si om MX518. Det eneste blir vel engentlig at Logitech-merket på toppen av musa slites litt fort på kantene. Dette er selvfølgelig bare flisespikkeri Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Hei Det er en ting jeg syns er litt dårlig med MX518,den har litt dårlig rekkevidde,ivertfall synes jeg det men ellers en veldig god mus. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Testet mx518, og må si den er kjempegod. Nå er det brodern sin mus, men ahr en G5 selv som skal plugges i pcen om en ukes tid, når jeg får hentet mitt nye grafikkort. Tror neppe at mx518 er et dårlig kjøp, men G5 ser ut til å være bedre. Hvertfall hvis musematta og G&-en samarbeider bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå