Xecuter Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Har installert Automatix på Dapper hvor jeg valgte å legge inn diverse skript som man kan velge med å høyreklikke på hva det skal være. Men jeg får ikke opp den menyen, altså for skriptene ikke høyreklikkmenyen. Noen som vet? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Ingen som vet? Var det kanskje litt uklart? Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Disse scriptene blir ikke lastet inn før du har startet Nautilus på nytt. $ killall nautilus Hvis det ikke funker bør du sjekke om du har nautilus-script-*-pakkene installert. Jeg er ikke noen fan av Automatix .. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Disse scriptene blir ikke lastet inn før du har startet Nautilus på nytt. $ killall nautilus Hvis det ikke funker bør du sjekke om du har nautilus-script-*-pakkene installert. Jeg er ikke noen fan av Automatix .. 6601754[/snapback] Takker! Installerte nautilus-script-manager ellerno pluss at jeg måtte gjøre skriptene kjørbar. Endret 3. august 2006 av Xecuter88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå