Larzan Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Hei Jeg har en gammel PC som skrur seg på etter at jeg har slått den av. Ergo, den skrur seg ikke av med mindre man kutter strømmen til PSUen. Det har vært lynnedslag i området. Er det noen som har vært borti dette før? Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 har den xp eller noe anna? Lenke til kommentar
Larzan Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Denm har Xp pro. men jeg tror dette har noe med hardware å gjøre... Lenke til kommentar
Larzan Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Denm har Xp pro. men jeg tror dette har noe med hardware å gjøre... Lenke til kommentar
qlubber Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Denm har Xp pro. men jeg tror dette har noe med hardware å gjøre... 6589172[/snapback] Jeg hadde dette problemet med en litt eldre maskin, og den reinstallerte jeg for å rette problemet. Tror årsaken ligger i Windows sin ACPI styring... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Hei! Det kan være feil med Windows, feil med BIOS eller med strømforsyningen. Har du ikke overspenningsvern på pcen?? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
wil Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Hei. Både min gamle pc og faren min sin pc hadde dette problemet for et års tid siden. Det skjedde etter at vi satte i et D-Link 520+ Trådløst nettverkskort i maskinene. Maskinene slo seg på når vi skulle slå dem av. Det jeg fant ut at, også som faktisk fungerte var å deaktivere #PME i Biosen. (Husker ikke hvor den er for øyeblikket), men jeg deaktiverte den på begge maskinene og alt fungerte som normalt igjen, på begge to. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå