fredstian Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Heisann! For en stund tilbake så jeg at det fantes svart deksel til N70 til salgs på qxl. Når jeg søker nå finner jeg ikke noe... Er det noen her som vet hvor man kan få kjøpt det? Butikk/nettbutikk? Takker og bukker! Fant forresten et bilde: Endret 31. juli 2006 av fredstian Lenke til kommentar
genser Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Din tråd er feilpostet og blir av den grunn flyttet. Vennligst les følgende tråd om inndelingen av amobil-forumet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=481821 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Ebay er et smart sted å starte. Kan være MyTrendyPhone.dk og har dekselet du leter etter. EDIT: Yaay, woohooo! Fant det: Svarte deksler på Ebay Forresten: Prisen på Autovinn: 1.99 US Dollar. Billig! Da får du med verktøy og sånn og regner jeg med. Endret 8. august 2006 av MobilKnut Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Såder! Da var 1 stk svart "rubber" deksel, et metallic blått deksel, lader og batteri kjøpt inn! Med frakt fra hong kong, ca 230kroner! Perfekt! Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 ble det sendt som gave?da hadde du slippi mva. Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 ble det sendt som gave?da hadde du slippi mva. 6653362[/snapback] Offcourse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå