bthoem Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Hvor er det beste bruktmarkedet for kjøp av deler til original MS XBOX? DVD-spilleren takket for seg i forrige uke, dvs. den spiller fint med lar DVD-platene bli igjen inne i maskinen.... Hvis noen tilfeldigvis har en slik spiller liggende, eller en XBOX som er defekt på annen måte, ta gjerne kontakt. Men det er jeg på jakt etter nå er hvilke bruktmarkeder sjansen er størst for å finne en. På forhånd takk for hjelpen, Bjørn Tore Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hvor er det beste bruktmarkedet for kjøp av deler til original MS XBOX? DVD-spilleren takket for seg i forrige uke, dvs. den spiller fint med lar DVD-platene bli igjen inne i maskinen.... Hvis noen tilfeldigvis har en slik spiller liggende, eller en XBOX som er defekt på annen måte, ta gjerne kontakt. Men det er jeg på jakt etter nå er hvilke bruktmarkeder sjansen er størst for å finne en. På forhånd takk for hjelpen, Bjørn Tore 6588245[/snapback] jeg har et par stk. Pris 200 kr. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Ellers er å ta kontakt med noen som modder slike konsoller ofte en god idé. De har som regel en del korrupte og fortapte konsoller liggende hvor en kan ta ut deler som dvd-rom, laser, psu og annet snacks. Jeg har selv fått kjøpt slik av moddere for en billig penge. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Nå er jo Esspen modder da:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå