Gå til innhold

Kle et kabinett med teppe?

Anbefalte innlegg

Vil det ødelegge mye for kjølingen å lime et teppe utenpå et kabinett? Det skal brukes hjemme og på hytta, og det skal "forsvinne". Derfor ville det vært fint å lime på noen flater med teppe. Det går jo å bruke innvendige dempematter, men kanskje det er et problem at varmen her blir overført til kabinettet, som ikke har noen særlig åpen flate ut? Et kabinett med dempematte får jo varmen overført til godset gjennom festene for disker, hovedkort osv. og så er godset på utsiden i full kontakt med resten av verden. Jeg vil helst ikke måtte bruke for mange vifter, dette skal være så stille som mulig.

Endret av Pallantir
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange vifter, er ikke nødvendigvis mer støy.

Det gjelder bare å kjøpe de mest stillegående viftene :)

Så lenge du ikke kler igjen vifteplasser med "teppet", så vil det ikke være noe problem.

Men du bør vel ha minimum 2 vifter inne i maskinen. 1 som blåser ut, og 1 som blåser inn.

Hvilket kabinett er det du har planer om å "tapesere" med "teppe" da? Kanskje noen har noen enklere, og bedre tips for å gjemme denne maskinen.

Lenke til kommentar

Jeg har lagt inn en forespørsel etter et passende kabinett også i min andre tråd i dag her. Så jeg er ikke 100 % sikker ennå. Og en annen grunn til å bruke teppe er at jeg regner med at kabinettet vil bli skrapet opp på sidene hvis jeg ikke gjør noe, det skal som sagt fraktes litt fram og tilbake. De forrige ble ganske fort oppskrapet. Men jeg ser på et rimelig Raidmax Cobra 822. Kul frontplate, og sideplatene kan dekkes til med teppe.

Endret av Pallantir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...