rockingchair Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) What a perty rose. Tatt med Nicon Coolpix 2500 edit: Roterte bildet til korrekt format. Endret 31. juli 2006 av troyel Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Tror jeg likte det første best, men skulle gjerne likt å sett begge litt krympet, da de tok opp mer enn mitt skjermbilde i alle fall, lettere å kommentere komp osv da. Fargene er i alle fall skarpe nokk, og det gjør seg godt på det første bildet. Bilde nummer to skulle kanskje vært rotert 90 grader med klokken, i det minste tror mitt hodet det, da det automatisk vinklet seg når jeg skulle studere bildet =) Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg likte nummer to best! Bra skarpt på hovedblomstene, og de andre blomstene er godt plassert Synes blomsten på bilde nummer 1 skulle vært litt skarpere, men skjønner at det kan være en veldig vanskelig oppgave! Leno Lenke til kommentar
noinx Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg likte bilde nr. 1 best. Måten vanndråpene kommer fram i en tredelt dybdekomposisjon er helt eksepsjonell. Synes blomsten er klar nok. Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Bilde nr 1. var best. Men, var kanskje litt vel skarpe farger!? Det var fint med den uskarpe bakgrunnen du hadde fått til på bildet og! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå