Pallantir Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Det må ikke være for stort, men heller ikke altfor lite. Sånn midt i mellom, altså. Var ikke den presis og fin? Mitt nåværende kabinett er et desktop (HTPC), Lian Li PCV800B (bredde 32 cm, høyde 16,5 cm, dybde 44 cm), og det er en liten tanke trangt. Og etter en endring i bruken står det i tillegg på høykant, og det er jo krøkkete med dvd-er og sånt... Dessuten ser det idiotisk ut! Så jeg trenger noe i desktop. Men jeg vil gjerne ha noe med håndtak, for denne pc-en skal iblant flyttes mellom hus og hytte. Så er det noen gode forslag, helst ikke altfor dyre? Hvis noen eventuelt har noe sånt og vil bytte, kan vi jo snakke om det. (Er det lov å si her? Det er jo ikke snakk om salg.) Endret 31. juli 2006 av Pallantir Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Hva med å kjøpe seg en bæreveske fra Mircoplex Ser helt greit ut, men hvis du må ha ny kabinett så har jeg ikke funnet noe med håndtak. Men du kan jo kjøpe nytt kabbinet og en bæreveske Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Den va'kke dum! Noe sånt kan jeg så avgjort bruke. Takk! Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Cobra-kabinettet var for stort! Så da er det bare to muligheter: Fortsette å ha mitt desktop-kabinett (Lian Li HTPC-kabinett) på høykant, eller å bruke et gammelt, smalt kabinett (som jeg har noen stykker av) og kle sideplatene med teppe, så de ikke skal se så utrolig stygge ut. Det vanskelige der blir å lage noe til frontplaten! De gamle, lys beige Brick-kabinettene jeg har (Brick var merket til gamle Datavarehuset for noen hundre år siden) ser rett og slett for råtne ut foran! Og alt jeg har av DVD-brennere og sånt er jo svart... Så jeg får se om jeg kan klare å gjøre noe uten at det blir altfor jalla! Men på den lyse siden: Det bærehåndtaket var suverent! Endret 4. august 2006 av Pallantir Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hvorfor ikke bare kjøp håndtak til det du har fra før. Helst noen i chrom da :M Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Fordi det jeg har nå, er et desktop/HTPC-kabinett, og det er krøkkete å bruke dvd-spillene når det står på høykant, som nevnt i trådens første melding. Endret 5. august 2006 av Pallantir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå