Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Beste lydchat

Anbefalte innlegg

Hei, liv i ståva på en lørdagskveld??

Jeg har Telenor ADSL 704/128 kbps og lurer på hvilken voice chat jeg kan bruke for å få maks ut av disse linjene? Vet at shoutcast kan brukes, men det er litt avansert for noen å få til...!

MSN og Yahoo er ikke det helt store så visst du vet om noen andre programmer som funker bedre så håper jeg å høre fra deg.

M;gnar - the one and lonley

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann,

Vet ikke om det utnytter linja maksimalt, men jeg bruker CuSeeMe. Bruker det til videokonferanse mellom kona (Singapore) og med (Norge), det funker helt fint det, det eneste er at hvis avstanden er lang så vil du få forsinkelse.

Men skal du snakke med noen i EU eller rett over dammen (USA) så går det greit.

Er stort sett fornøyd med CuSeeMe bortset fra at det bøgger i ny og ne. En annen ting, har du problemer med å opprette en direct connection hvis du er bak en brannmur, så er CU veldig greit. Da kan du opprette et "Room" hvor du kan ha vennene dine.

Dog er det mulig at det kommer et par pervo nakne folk innom, men de kan du bare kicke :smile:

Frankey

Kr.sand

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Jeg lurer på om hvordan man kan holde en konferanse med mer enn 2 bruker i CuSeeMe (v.5) . Jeg bruker Gatekeeper fordi vi sitter bak en Nat/Firewall (NGT Cisco) . Har åpna en rekke porter og oppnådd kontakt med omverdenen, men vi har enda ikke klart å samle mer enn 1 og 1 bruker til nettmøte.

Ideer, løsninger, server software er sterkt ønsket

Lenke til kommentar
Hei, liv i ståva på en lørdagskveld??

Jeg har Telenor ADSL 704/128 kbps og lurer på hvilken voice chat jeg kan bruke for å få maks ut av disse linjene? Vet at shoutcast kan brukes, men det er litt avansert for noen å få til...!

MSN og Yahoo er ikke det helt store så visst du vet om noen andre programmer som funker bedre så håper jeg å høre fra deg.

M;gnar - the one and lonley  

Skal du bare prate uten bilde er det ingenting som

slår PicoPhone , meget høy kvalitet .

:)

Lenke til kommentar

Vel... håper du er klar over at du kan fjerne firewall'en helt fra Netopia routern, slik at du slipper alt det stresset? :p

Nå begynner jeg og bli forbannet på dette idotiske rådet .. .

Fierwallen virker bare opp til port 1024 ...

DET ER HELT IDIOTISK OG FJERNE FIREWALL !!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...