Onyx Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Passer meg perfekt. SLi + ''Conroe''. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Dette vil selvsagt ikke møte noen motstand hverken i USA eller Canada. Hverken AMD eller ATI er markedsledere på noen av sine produkter, og har ingen overlappende produkter av betydning idag. Derfor burde dette oppkjøpet være helt uproblematisk. Jeg skjønner ikke hvilket monopol denne håndtverkeren snakker om. Dersom Intel derimot kjøpte nVidia ville det bli noe helt annet... 6588991[/snapback] Og hvorfor skulle det bli noe annet, det må da være akkurat det samme om amd har fjernet en av to selvstendige aktører på dette markede enn om Intel skulle gjøre det Dette tullet med at den som er størst ikke skal kunne kjøpe opp noen ,men at de som er litt mindre skal kunne lage monopoler fritt er jo helt bak mål. Enten må det være forbudt for alle eller tillatt for alle, å skulle straffe den flinke så sinkene kan ta den igjen er jo idiotisk Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Det spiller ingen rolle for konkurransen om ATI er selvstendig eller en del av AMD. Tvertimot burde et større AMD ha bedre forutsetninger for å konkurrere mot markedslederen nVidia på skjermkort (større ressurser og egne produksjonsfasiliteter). Det samme gjelder i forhold til Intel, større konkurranse fordi det nye selskapet kan levere komplette løsninger i flere viktige markeder. Hvis du ikke forstår at det må gjelde forskjellige regler for et selskap med 80% markedsandel og et med 20% har du neppe skjønt poenget med konkurranselovene. Det handler ikke om rettferdighet, men om å beskytte kundene mot monopolister. Men siden ATI og AMD ikke har overlappende produkter er ikke situasjonen den samme uansett. Endret 31. juli 2006 av simfan Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg har allerede et Intel hovedkort med SLI-støtte og er ganske fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå