Marvin~ Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 ja nå er nødløsningen tatt i bruk..så får jeg holde meg med det til jeg får time hos verkstedet 7339936[/snapback] Hei Jeg hadde et lignende problem på min 80 88mod. Radiatorviften startet ikke mens motoren gikk. Resultatet var at motoren kokte på varme sommerdager og bykjøring. Med en gang motoren ble slått av, så startet derimot viften... Problemet mitt var at det ikke gikk strøm inn på termostaten før tenningen var avslått. Jeg fant ikke feilen og løste problemet på en lignende måte som beskrevet over med å koble en ny strømførende ledning inn på termostaten. Denne ble koblet på med en strømtyv, og var kun strømførende når tenningen var på. Kunne nok risikere andre effekter av dette, men radiatorviften fungerte som den skulle og jeg har ikke observert noen "bieffekter". Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 fant ut noe merkelig.. når bryteren står i posisjon: PÅ så sviver viften og det lyser i bryteren, MEN når jeg har den i posisjon: AV så går sikringen som jeg la inn i kretsen! Den er på 25 Ampere forresten. Hva kan problemet være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå