Marvil Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Siden vinterdekka mine sang på siste verset sist sesong, burde jeg kanskje vurdere nye dekk nå til vinteren. Det jeg lurte på var om det var mye å spare på å kjøpe dem nå, samt hvilke merker som var å foretrekke..? Er snakk om piggdekk, type liten ballongdekkstørrelse (tipper noe ala 185/60R14 som er originalstørrelse).. Noen forslag..? Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Du kan ta en titt på www.superdekk.no Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Når det gjelder hvilke merker du bør se etter så kan du ta en titt her: http://www.motor.no/pdf/044-50_Mo08_LR1.pdf Lenke til kommentar
Orihime Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg kjøpe meg nye vinterdekk i våres å sparte 1300 kr. Nokian Hakkapelita 4 kjøpte jeg. Kjøpte dem på Dekksenteret på Hadeland. Og dem gikk/går for å være blant de beste piggdekkene. Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Dekk (og da spesielt vinterdekk) er "ferskvare". Da lønner det seg for dekkvaliteten å kjøpe nyest mulig hjul (DOT-koden ukenr/år) Tilbud på vår / sommer betyr nok overliggere fra året før. Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg pleier å kjøpe dekk i ferskvare butikken.. Betaler på kilopris Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Dekk (og da spesielt vinterdekk) er "ferskvare". 6628443[/snapback] Dette er en myte. Det som teller er om de har vært utsatt for lys. Har de vært tildekket, så har ikke dekkene tatt skade av lagring. Lenke til kommentar
eab Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 De skal vel lagres kjølig og mørkt. Men bør de lagres i et rom med høy luftfuktighet eller mest mulig tørr luft? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå