Howard Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Juli-oppdateringen av ATIs Catalyst-drivere for skjermkort basert på ATI-brikker er klar for nedlasting. Les mer Lenke til kommentar
vikingfk Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 jeg syns det er skuffende at ATI dropper support for 9250 kort. jeg bruker 4 skjermer og har derfor et 9250 korti i PCI utgave i maskinen sammen med et x850 AGP kort Lenke til kommentar
wiak Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 bare å bruke en gammel driver for 9250 kortet det 9250 driveren har ikke blitt oppdatert siden den ble laget tipper jeg ^^ Lenke til kommentar
Gambler FEX online Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Etter å ha installert de forrige ATI Catalyst driverne har jeg tre CLI.exe processer som hver tar ~25MB ram. Det meste er "paged out" men det er snakk om resurser og minne defragmentering etc. Windows har også fått problemer med å starte. Hva er dette for noe tull? Håper ikke NVIDIA følger etter LOL Endret 31. juli 2006 av Gambler FEX online Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg har en Acer 8202 WLMi med X1600 kort. Jeg klarer ikke åinstallere Catalyst driver (hverken mobility eller de vanlige). Kunne tenke meg å bruke nyeste driver, noen some vet hvordan jeg får det til? PS: ATI Tool funker heller ikke, noen som vet hvorfor? Francis Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) paulinfrancis, du kan prøve å installere Omega driverne. Jeg har hørt at de fungerer bra også på Mobility kort. Lykke til! EDIT: Omega driverne er dog ikke ute i nyeste versjon før en stund etter at den offisielle driveren er sluppet. I skrivende stund er den nyeste Omega driveren 6.5. Endret 31. juli 2006 av Longboard Lenke til kommentar
bandrex03 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Har en Shuttle ST62K som brukes som HTPC med MCE 2005. Den har RS300 og 9100IGP. Innstallering av de nye driverne var frustrerende. Under installering av vga drivere, kommer hele tiden en inf. feil som uansett hva jeg har gjort, ikke vil la seg installere. Den sier at VGA driver ikke blir funnet, og løsningen skal være å installere standard VGA driver. Forsøkt det meste for å fixe dette. Det hele endte med BSOD`s. For å være helt sikker på at det ikke var noe krøll med MCE reinstallerte jeg dette. Men samme problemer oppsto. Løsningen var da å benytte en eldre VGA driver. Forsøkte også en driver mod, som lot meg innstallere driveren, men dette ender med BSOD rett etter logon. Noen andre som har opplevd denne feilen? Lenke til kommentar
w00tson Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg har en Acer 8202 WLMi med X1600 kort. Jeg klarer ikke åinstallere Catalyst driver (hverken mobility eller de vanlige). Kunne tenke meg å bruke nyeste driver, noen some vet hvordan jeg får det til? PS: ATI Tool funker heller ikke, noen som vet hvorfor? Francis 6587755[/snapback] Mulig du må bruke Acer sine drivere, det må du på Dell-maskiner Lenke til kommentar
Svimen Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Tweak info for ATI CCC. http://www.tweakguides.com/ATICAT_7.html Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 sist jeg hadde noen ytelsesøkning fra ATi sine drivere, var gangen jeg oppgraderte fra 4.7 til 4.8 :| Lenke til kommentar
shawnee Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 vil oppgradere ATI drivere og vil garantert få enorme mengder problemer med TV in. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Mulig du må bruke Acer sine drivere, det må du på Dell-maskiner 6588089[/snapback] Ja, det sier se jo selv... Lenke til kommentar
baalzam Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Har sjøl en Dell 6400, hvor feilmeldinger er "INF Error - Video Driver not Found" Lurer på hvordan jeg skal få installert nye Catalyst.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå