Gå til innhold

[Bruk emnfeltet fornuftig]

Kyppre

Anbefalte innlegg

noen kamerater av meg sa at man får tilbake 2 spill og 1 kontroll til xbox om man ga 4000kr for den.

er dette sant ??? jeg kjøpte xbox dagen den kom til europa, og vill gjerne vite dette....

[ Denne Melding var redigert av: SirHartge på 2002-10-27 02:08 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du ligget i koma de siste månedene?

Det stemmer at de som kjøpte Xbox til fullpris rett før slutten av april/mai fikk en pakke av Microsoft med 2 gratis spill og 1 kontroller, men dette tilbudet tror jeg ikke gjelder lenger.

Lenke til kommentar

Hehe han så nok på TV2 hjelper deg forrige uke. Der var det en sak der en nerdegutt ikke hadde fått de 2 spillene og kontrollerne han var lovet til Xboxen.

De tok han med til M$-kontoret, og alt ble ordnet på minuttet (såklart). Han fikk vel ikke med seg at dette var i mai da :razz:

Dette var et tilbud med de aller første importerte Xbox'ene inn til Norge, og gjelder selvsagt ikke nå lengre.

----

"Gjort er gjort og spist er spist" sa elgen i Hakkebakkeskogen under våpenhvilemøtet mellom Mikkel Rev og de andre dyra. >www.dragonforce.com/sound.html < ! Metalium ruler også. :evil:

[ Denne Melding var redigert av: Bitex på 2002-10-20 00:54 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-23 14:29, skrev ^^Sheriff:

Detta tilbudet gikk ut for lenge siden da.. 14 april eller no..

Jeg tok det tilbudet for jeg kjøpte xbox når den først kom hit. 2 spill + 1 kontroller = ca 2500kr. Og det var det xbox ble satt ned.. Derfor.. YES

Hvordan kan 2 spill og en håndkontroll koste 2500 kr?

1 spill 599,-

+

1 spill 599,-

+

En kontroll 349

-----------------

= 1547 kr.

-----------------

Det er tross alt snakk om 1000 kroners forskjell.

Lenke til kommentar

Når PS2 kom ut så kostet den også ganske mye, men selv om prisen falt raskt så fikk ikke de som kjøpte PS2`en dyrt noe kompensasjon for det. Selv om 2 spill og en kontroll ikke er verdt mer enn 1500kr så var det her en kjempe godt tilbud fra Microsoft! De hadde ikke trengt å gi de "dustene" som kjøpte boxen med en gang noen kompensasjon i det hele tatt! All ære til Microsoft for dette meget sjenerøse tilbudet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...