YojimboVII Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Hei! Jeg har en Nokia 6680 som jeg har funnet , og jeg får ikke satt inn mitt simkort(telenor) fordi jeg tror den er operatørlåst. SIM kortet som satt i er et eller annet firma som heter Orange. Har noen peiling på hva jeg kan gjøre for å få brukt mobilen med et annet sim kort? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Kan jo være at han som mistet dem fikk den sperret. Slik at hvis det var en d....sekk som fant den så fikk han den i hvert fall ikke til å virke med sitt eget sim kort. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Om du faktisk _fant_ telefonen (altså at nokon har mista den) er å ta kontakt med operatøren som eig SIM-kortet, forklare saka, og kanskje få vete kven SIM-kortnummeret tilhøyrer. Deretter er posten ein fin båt. Ærlighet varer lengst Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Hei! Jeg har en Nokia 6680 som jeg har funnet , og jeg får ikke satt inn mitt simkort(telenor) fordi jeg tror den er operatørlåst. SIM kortet som satt i er et eller annet firma som heter Orange.Har noen peiling på hva jeg kan gjøre for å få brukt mobilen med et annet sim kort? 6587576[/snapback] Finnes egne sjapper som åpner telefoner. Tar vel 250 kr for det eller noe sånt. Orange er jo utenlansk, så hvis du er heldig er personen som mista telefonen sin over alle hauger:P Hvis du er hyggelig prøver du å få tak i den personen som har mista telefonen sin:) Men man kan da ikke sperre selve telefonen når man ringer inn til teleselskapet og melder den mistet/stjålet, man sperrer bare sim kortet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå