Xarus Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Spillet er CS:S.. Jeg har ikke probmeler med FPSen , men iblant skjer det at likene av de som er døde detter/spawner ned foran meg.. Kan beskrive det som en lagspike kanskje .. Jeg ser våpnene jeg kjøpte i spawn komme opp på skjermen sånn helt plutselig før eller etter dette har skjedd . Når det skjer ,er det pisse umulig å spille.. En spiller kan også Plutselig komme rett opp i trynet til meg , og jeg dør . ( han lagger seg fram ) som en spike .. Det har heller ikke noe med personen jeg spiller mot. Noen som kanskje skjønner hva jeg snakker om ?.. Vet ikke om dette er ett stort problem.. Har nesten aldri skjedd før . Plis hjelp.. Det er dette som skjer .. Og det blir en lagspike.. Endret 1. august 2006 av Xarus Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Skjedd hos meg også ^^ Hakke peiling hva det er for noe!! -BadSmile Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Hvis du sjekker pingen din når dette skjer vil du oppdage at den sikkert ligger på 999 skjedd med meg også før... EDIT: nei glem det så ikke på screeshotet Endret 3. august 2006 av Erelend Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Bra det bare ikke er meg som har dette problemet.. Det skjer ikke så veldig ofte .. Men det er veldig irriterende når det først skjer.. Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hender at det skjer her også. Jeg mistenker at det er et lite brudd fra nettforbindelsen, kan hende at du kan motvirke det ved å justere rate litt ned. Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Telenor er ute å kjører noen ganger .. fullt mulig det er dem.. Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Skjer med alle iblant, ikke spill på utenlandske servere... Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Tror jeg fant ut hva som var problemet .. Har tråløst nett!!!.. Signalet daler litt opp og ned iblant Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 haha. Jeg har telenor (trådløst) akkurat samme skjer til meg! blir forbanna... for når alt er ok igjen så er jeg som regel død.. Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Mhm Jeg vet , irriterende .. Ellers funker tråløst greit syns jeg . Trenger ikke så my ledninger osv .. hubben står på fatterns kontor Endret 30. august 2006 av Xarus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå