Hawko Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Ja, etter å ha fundert en stund på å bytte ut det harde treunderlaget på skrivebordet mitt med en musematte så har jeg bestemt meg for å kjøpe en av svenskenes sine Qpad CT. Men her er greia: Etter å ha bestemt meg for den sorte utgaven, så er jeg usikker på størrelse og tykkelse. Når det gjelder størrelse, så har jeg forsåvidt bestemt meg for medium - Men vil gjerne ha noen tredjepartsmeninger. Det store dilemmaet er selvfølgelig: Tykkelse. Her er jeg blank. Hva har tykkelse å si? Er det bedre med en tykkere musematte? Har de 2,5 milimeterne noe å si i det hele tatt? Tusen takk for alle meninger! Endret 31. juli 2006 av Hawko Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Okay, jeg kjøpte 4 mm. Bare tenkte å informere. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 har sjøl 4mm, var på de "gamle" q-pad`ene da.. Men er vel mye litk sikkert.. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Har gamle qpad, den er 4mm, 1,5mm er nok mye bedre, den er altfor tykk, er ikke behagelig å ha armen på. Er du derimot typen som ikke har hånden nedi musematta er det nok bedre med 4mm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå