password Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Er interessert i å høre om noen veit om noen bra videoer o.l. som man blir skremt av...F.eks et fint lite bilde med en tekst, hvor det plutselig popper opp et skummelt fjes e.l. med et hyl f.eks. Når jeg var i militæret, fikk troppen jeg var i se en laaang rullende, noe uforståelig rulletekst på kinorommet. Det var behagelig østensk musikk i bakgrunnen. Alle ble dypt konsentrert fordi det var vanskelig å få noen sammenheng i teksten. Etter en god stund kom det plutselig opp et skrikefjes og et hyl. (Dette var noe befalet gjorde da vi så noe søvnige ut i en ellers ganske tørr teorileksjon...) Om noen veit om sider, videoer osv. med skremmeting, legg de ut her. Det er så ufattelig moro å skremme andre Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Det er en tråd om dette i humorforumet. Om du titter der vil du nok finne mye morsomt. Lenke til kommentar
password Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Den humorkategorien hadde jeg glemt ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå