Grievdus Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 hei jeg har en honda mt5 moped som er så og si blod trimma. hvis polti tar meg i det mister jeg lappen da? hvis jeg gjør det så har jeg tenkt og kjøpe orginal deler pån, men er ikke sikker på hva som er dyrest kjøpe delene eller kjøpe en helt ny mt5? ingen av delene er orginale kansje 1 eller 2 ting :/ Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Ja, du kan risikere og miste lappen. Og du får en fin liten bot på 4000,- Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Kjøp deg en billig delemoped og plukk deler av. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 nei, du mister ikke lappen... du får etter loven en bot på 4200,- og mopeden blir avskiltet. Avskiltninga betyr at du må skru den orginal og vise den igjen.. visninga koster jo noen hundre kroner den også. Hvis purken er grei blir du bare avskilta. MEN kjører du f.eks 90 i 30sonen så mister du jo lappen+avskiltning og bot for trimming og fart.. Kjør forsiktig Lenke til kommentar
HondaMt-500 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 kan ikke de ikke ta fra deg mopeden og a det har jeg hørt Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 kan ikke de ikke ta fra deg mopeden og a det har jeg hørt Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå