Edmund Blackadder Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Heisann. Jeg leter etter bøker ala Michael Moore som forklarer om USAs skittenhet og dumskap. Bør helst ikke være altfor tung. Og så har jeg enda tilgode å lese en bok som får meg til å tenke. Og da tenker jeg på en bok om verdens samfunn, politikk osv. Lenke til kommentar
guildenstern Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Why do people hate America? husker jeg som opplysende i backlashet etter 11. september. Fast Food Nation er fin. Det er også en bok som heter Lies and the lying liars who tell them, som jeg synes ble for USA-sentrisk, men jeg er ikke kjempeinteressert i temaet. (Alle finnes i de fleste nettbokhandler.) Lenke til kommentar
Clavain Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Bør helst ikke være altfor tung. Da bør du holde deg unna Noam Chomsky... :!: Mye informasjon å hente i bøkene hans, men svært tørt skrevet. Endret 31. juli 2006 av Clavain Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Finnes noen intervjubøker med Chomsky. Dei er ikke noe særlig tunge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå