Grievdus Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 hei skaffa meg netopp microsoft front page 2003 på datan, og jeg lurer på, når jeg tar en layout på sia mi hvordan får jeg et bakrunnsbildet inni bare den ene ruta som er der? for når jeg tar bakrunn så kommer det over hele siden :S kansje litt dårlig forklart men håper dere kjønner Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 lag en div med et classe navn og sett den diven i css background-image: url("adresse/til/bilde.jpg"); da skal det være et bakrunsbilde inni den diven Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) div :S? er så noob i detta var lettere med front page 2000 men kan du forklare hva jeg må gå innpå? Endret 30. juli 2006 av Grievdus Lenke til kommentar
genstian Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Du må skrive det i kildekoden :-) Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 du kan høyreklikke i ruta åsså trykke på "Cell properties" Nederst i den ruta som kommer opp da, kan du endre bakgrunnen med. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 du kan høyreklikke i ruta åsså trykke på "Cell properties" Nederst i den ruta som kommer opp da, kan du endre bakgrunnen med. 6590860[/snapback] takk, det funka bra takk til dere andre å ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå