hodesleng Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Har noen prøvd/erfaringer med 3d briller til Asus V8440 Deluxe GeForce4 Ti4400 ? Noe å anbefale? Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Hvis det er de samme som fulgte med GF3-korta så er de ikke akkurat noe å skrive hjem om :smile: . Fikk de til å funke ganske bra på Max Payne, men de er så ubehagelige å ha på at de blir fort støvsamlere. Yoda Lenke til kommentar
corcky Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Du bør også ha en god skjerm. Har du en skjerm på under 100hz i oppløsningen du kjører blir du fort sliten i øynene. Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Dette er vel de samme som har fulgt med alle Geforce kortene. Jeg har et par som jeg fikk med Geforce 1 kortet mitt. Testa det en gang, og siden har det samla støv. Lenke til kommentar
henriklh Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Samme her. Har Asus-kortet med GF3/TI200, Deluxe-utgaven som kom med briller. Det ble fort støvsamler. Noen nevnte at du måtte kjøre over 100Hz. Jeg mener å huske - er dog ganske usikker på - at oppsett med briller ikke kunne kjøre så fort (på 1024). Lenke til kommentar
ilex Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Quote: Noen nevnte at du måtte kjøre over 100Hz. Jeg mener å huske - er dog ganske usikker på - at oppsett med briller ikke kunne kjøre så fort (på 1024). hva i all verden er det du prater om her? man må minimum ha 100Hz, helst 150+ så man slipper hodepine. Husk at refreshraten blir halvvert ved bruk av stereoskopiske briller. brillene har ikke akkurat noen fantastisk ergonomisk utformig, og man få vondt av å ha dem på. Et tips er å knyte en tråd (brillesnor til eks.) til bøylene og stramme bak hodet, slik at de sitter godt. Da slipper man ihvertfall at de legger vekta på, og detter av nesen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå