shakur Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Er altså veldig interessert i å vite hvor mye pupper veier. Det må da ha blitt gjort forskning på dette, tabell over vekt i forhold til størrelse, evt. hva tettheten er. Noen som vet? Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 "I always factor in boob weight when I go to the doctor's. Two C-cup breasts can weigh 12 pounds put together." http://www.greenspun.com/bboard/q-and-a-fe...l?msg_id=003N1Z Søker du, skal du finne. Få noen veninder til å veie puppene sine så kan du selv lage en tabell! Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Det der har jeg relativt vanskelig med å tro. Én pupp veier ikke 6 pund (~3 kilo). Så mye masse er det rett og slett ikke i en C-cup. Pupper veier rett og slett langt mindre enn man skulle tro. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Det der har jeg relativt vanskelig med å tro. Én pupp veier ikke 6 pund (~3 kilo). Så mye masse er det rett og slett ikke i en C-cup. Pupper veier rett og slett langt mindre enn man skulle tro. 6615217[/snapback] Men de er deilige og myke alikevel Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Det der har jeg relativt vanskelig med å tro. Én pupp veier ikke 6 pund (~3 kilo). Så mye masse er det rett og slett ikke i en C-cup. Pupper veier rett og slett langt mindre enn man skulle tro. 6615217[/snapback] Enig. 6 kilo til sammen hørtes litt mye ut. Man kan jo prøve selv å henge 6 kilo på brystkassen. Også er det jo litt avhengig av størrelser etc, men kanskje rundt 1-1.5 kg i snitt er vel ikke så langt ifra? Hengepupper er vel også lettere å veie enn skikkelig sprettpupper/silikonaktige pupper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå