Gå til innhold

Bærbar Gaming PC...

Anbefalte innlegg

Heisann...

Planer om å kjøpe en bærbar pc, denne skal hovedsaklig bruker til gaming...

Sett litt rund, men er litt usikker på spesifikasjonene jeg skal velge til en bærbar gaming PC...

Noen her som kan hjelpe meg?

Skal bruke 10000 - 12000...

Takk

MvH Kenneth

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den beste gaming pc'en er Asus A6JM (søk på google eller i Pris Guiden her) den er super til spill. Kjøpte min på onsdag hos amentio og fikk den fredag... Den kjører spill som counter strike 1.6 og source helt glatt. Den bråker ingenting og er lett som bare det. PC'en skal brukes under spill VM i USA og jeg tror det er første gang de bruker bærbare pc'er i under slike store konkurranser. Den er meget jeg rask og jeg ble over raska over hvor god den var. Du får jo også med mus og bæreveske. Anbefales på det sterkeste selvom prisen er 14.000,- ca.

Lenke til kommentar
Den beste gaming pc'en er Asus A6JM (søk på google eller i Pris Guiden her) den er super til spill. Kjøpte min på onsdag hos amentio og fikk den fredag... Den kjører spill som counter strike 1.6 og source helt glatt. Den bråker ingenting og er lett som bare det. PC'en skal brukes under spill VM i USA og jeg tror det er første gang de bruker bærbare pc'er i under slike store konkurranser. Den er meget jeg rask og jeg ble over raska over hvor god den var. Du får jo også med mus og bæreveske. Anbefales på det sterkeste selvom prisen er 14.000,- ca.

6586426[/snapback]

Den er god ja. Men det skal ikke akkurat så mye til for å kjøre CS glatt. ;)
Lenke til kommentar
Hehe sant det. Men den kjører source med god fps. Kan nevne at battlefield2 også går meget bra.

6586459[/snapback]

Det er en bedre målestokk. Og Battlefield 2 skal gå bra på den, og det vil det også på pcen jeg nevnte.

Jeg synest at Asus A6JM koster litt for mye i forhold til hva den tilbyr. Bedre oppløsning så hadde det vært mer forsvarlig etter min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...