Gå til innhold

Venstresidens nye guder


Anbefalte innlegg

Hoff, for en ufattelig dum tråd.

Men jeg klarer ikke å la være.

 

Jeg vil gjerne se noen kilder på at "venstresiden" (vidt begrep), støtter/har støttet Hoxa, Hitler og Julius Cæsar. Slutt med å komme med slike bombastiske uttalelser uten noen som helst oppbakning i noe som ligner på fakta.

 

 

 

Venstresiden vil motarbeide enhver situasjon hvor utfallet kan bli spredning av demokrati/beskyttelse av demokrati.

 

For å fortsette på det samme polemiske sporet som høyresiden kjører her:

Er det derfor venstresiden kjemper for deltakende budsjettering i norges kommuner, og høyresiden mot.

Er det derfor at venstresiden kjemper for mer makt til arbeiderne på arbeidsplassene, imotsetning til høyresiden?

Er det derfor at venstresiden kjemper for statlig og dermed demokratisk styring over naturressurser, imotsetning til høyresiden?

Er det derfor at venstresiden har kjempet for almenn stemmerett for alle menn og siden kvinner også, mens høyresiden har vært imot?

Er det derfor at venstresiden kjemper mot okkupasjoner og innsetting av diktatur og tyrannier som Pinochet i Chile, dagens Irak. Mens høyresiden applauderer et hvert nytt regime som danser etter USAs pipe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det derfor at venstresiden kjemper for mer makt til arbeiderne på arbeidsplassene, imotsetning til høyresiden?

Hva er demokratisk ved å frata en eier eiendelene hans? Hvis en person investerer pengene sine i en bedrift, hvor rettferdig er det at hvem som helst kan valse inn og bare ta over uten å ha investert noe som helst?

 

Er det derfor at venstresiden kjemper mot okkupasjoner og innsetting av diktatur og tyrannier som Pinochet i Chile, dagens Irak. Mens høyresiden applauderer et hvert nytt regime som danser etter USAs pipe?

6614366[/snapback]

Venstresiden applauderte jo Saddam ;) Og de applauderte Mao, Stalin, osv. Og ikke minst er visst Castro en populær kar.

 

;)

Lenke til kommentar
Hva er demokratisk ved å frata en eier eiendelene hans? Hvis en person investerer pengene sine i en bedrift, hvor rettferdig er det at hvem som helst kan valse inn og bare ta over uten å ha investert noe som helst?

Klarer ikke helt å se problemet med at felleskapet eier istedet for enkeltpersoner. Forklar meg vennligst hva som er demokratisk med den private eiendomsretten. Hva i all verden har den med folkestyre å gjøre?

Venstresiden applauderte jo Saddam ;) Og de applauderte Mao, Stalin, osv. Og ikke minst er visst Castro en populær kar.

Håper dette er kødd, jeg spør etter kilder og du kommer med dette.. "Applauderte jo..."

Lenke til kommentar
Hva er demokratisk ved å frata en eier eiendelene hans? Hvis en person investerer pengene sine i en bedrift, hvor rettferdig er det at hvem som helst kan valse inn og bare ta over uten å ha investert noe som helst?

Klarer ikke helt å se problemet med at felleskapet eier istedet for enkeltpersoner. Forklar meg vennligst hva som er demokratisk med den private eiendomsretten. Hva i all verden har den med folkestyre å gjøre?

Mener du at fellesskapet er viktigere enn individet?

 

Venstresiden applauderte jo Saddam ;) Og de applauderte Mao, Stalin, osv. Og ikke minst er visst Castro en populær kar.

Håper dette er kødd, jeg spør etter kilder og du kommer med dette.. "Applauderte jo..."

6614620[/snapback]

Det var jo du som begynte å snakke om diktaturer, osv.

Lenke til kommentar

"Mener du at fellesskapet er viktigere enn individet?"

Off, er du gammel?

 

"Det var jo du som begynte å snakke om diktaturer, osv."

Jezus, jeg etterspurte kilder på endel påstander. Hvis du ikke har svar kan du godt hoppe over punktet i innlegget mitt, slik du hoppet over alle andre punkter enn det om demokrati på arbeidsplassen

Lenke til kommentar
"Mener du at fellesskapet er viktigere enn individet?"

Off, er du gammel?

Du svarte ikke på spørsmålet. Hva har alder med saken å gjøre?

 

"Det var jo du som begynte å snakke om diktaturer, osv."

Jezus, jeg etterspurte kilder på endel påstander. Hvis du ikke har svar kan du  godt hoppe over punktet i innlegget mitt, slik du hoppet over alle andre punkter enn det om demokrati på arbeidsplassen

6614947[/snapback]

Kom med kilder selv, du. Det er forøvrig velkjent at venstresiden mente det var galt av USA og gå inn og avsette Saddam. For eksempel.

Lenke til kommentar
Du svarte ikke på spørsmålet. Hva har alder med saken å gjøre?

 

Hva har spørsmålet ditt med saken å gjøre? Et flatt halvretorisk polemisk Unge Høyre spørsmål.

 

Kom med kilder selv, du. Det er forøvrig velkjent at venstresiden mente det var galt av USA og gå inn og avsette Saddam. For eksempel.

Lol.

Skal den som fremmer en påstand komme med kilder, eller skal den som må forsvare påstandene komme med kilder for å avkrefte påstandene?

 

Ja, det er ganske så velkjent. Men hva har dette med støtte til diktatorer å gjøre?

 

Tror du virkerlig at venstresiden var imot krigen fordi at vi syntes Saddam var en så knakende bra fyr? Jeg tror egentlig ikke du er så dum.

Ved å legge slike føringer kaster du debatten om Irak krigen ned i sølen, det har verken du eller høyresiden noe fordel av.

Lenke til kommentar

MrSifter, du har fortsatt ikke svart på spørsmålet, men kommer med bortforklaringer, sidespor og personangrep.

 

Mener du at fellesskapet er viktigere enn individet?

 

Forøvrig, når du kommer med tåpeligheter som "øyresiden applauderer et hvert nytt regime som danser etter USAs pipe" så må du nesten regne med å få tilsvarende tilbake.

Lenke til kommentar

Så JEG kommer med sidespor?

 

Her svarer jeg din argumentasjon og stiller flere spørsmål:

 

"Klarer ikke helt å se problemet med at felleskapet eier istedet for enkeltpersoner. Forklar meg vennligst hva som er demokratisk med den private eiendomsretten. Hva i all verden har den med folkestyre å gjøre?"

 

Så "svarer" du slik:

"Mener du at fellesskapet er viktigere enn individet?"

 

1. Du svarer ikke på min argumentasjon og mine spørsmål i det hele tatt.

2. Spørsmålet ditt har ingen relevans med det jeg skrev i det hele tatt.

 

Svar vennligst meg først.

Lenke til kommentar

Du provoserer noe helt utrolig Pricks,:

"Nå kan du svare på spørsmålet mitt og slutte å vri deg unna."

 

Dette er et flatt, dumt ja/nei spørsmål som ikke har et ja/nei svar.

Spørsmålet har ingenting med min argumentasjon å gjøre.

 

Jeg foreslår at du kan svare på mine spørsmål istedet for å svare med et spørsmål.

 

 

Hva har privat eiendomsrett med folkestyre og gjøre?

Lenke til kommentar
Da roer vi oss ned, gå inn for en saklig diskusjon og ikke på personangrep.

Denne tråden er sticky i min svarteboka nå.. wink.gif

(min uthevning)

 

Vil bare nevne kobbelet med venstrevridde fjols som dro nedover og skulle leke levende skjold. Ene og alene for å beskytte snille Saddamn.
Endret av MrSifter
Lenke til kommentar
Vil bare nevne kobbelet med venstrevridde fjols som dro nedover og skulle leke levende skjold. Ene og alene for å beskytte snille Saddamn.

6635562[/snapback]

 

Bortsett fra at det er ren løgn. Ingen venstrevridde beskyttet eller forsvarte Saddam på noen måte, og absolutt ingen av dem reiste til Irak for å beskytte ham.

Lenke til kommentar

Castro er sosialist, Mao var sosialist, Lenin var sosialist, Stalin var sosialist, Kim il Jung er sosialist, Pol Pot var sosialist, Saddam er sosialist, Hitler var nasjonalsosialist. Er det virkelig noen som mener at denne gjengen er forbilder? Tydeligvis...

 

(Ja, man kan diskutere forskjellene på nasjonalsosialisme og annen sosialisme, men mange likheter, det er det.)

 

Forøvrig en god artikkel.

Endret av Wildbill
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...