Gå til innhold

CPU-vifte til AMD Athlon 64 x2 4200+

MIZZ_HELL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
J0, det er socket 939.. er den stillegående da?

Det er ikke vifte på den, så den burde være stillegående, men jeg anbefaler at du kjøper en stillgående vifte som blåse varmlufta ut fra kjøleribbene, hels ut av maskinen, og ikke inn igjen, hvis du skjønner hva jeg mener :)

Lenke til kommentar
J0, det er socket 939.. er den stillegående da?

Det er ikke vifte på den, så den burde være stillegående, men jeg anbefaler at du kjøper en stillgående vifte som blåse varmlufta ut fra kjøleribbene, hels ut av maskinen, og ikke inn igjen, hvis du skjønner hva jeg mener :)

6586222[/snapback]

Åj... så genialt da :dribble:

Kan man ha hvilken som helst 120 mm vifte?

Endret av MIZZ_HELL
Lenke til kommentar

Håper du ikke får no' problemer med monteringa da, jeg så litt nøyere etter å jeg tror at du må ta ut hovedkortet og snu det og skru ut boxedkjølern, og kjølefestet bak på hovedkortet.

Men det følger nok med sånn info og monteringshjelp hefte, men jeg vil også råde deg å rense cpuen med konditor fjerner som du for kjøpt på bensin stasjon, rens den med en q-tip, og jeg anbefaler deg å legge på litt kjølepasta.

Lenke til kommentar
Håper du ikke får no' problemer med monteringa da, jeg så litt nøyere etter å jeg tror at du må ta ut hovedkortet og snu det og skru ut boxedkjølern, og kjølefestet bak på hovedkortet.

Men det følger nok med sånn info og monteringshjelp hefte, men jeg vil også råde deg å rense cpuen med konditor fjerner som du for kjøpt på bensin stasjon, rens den med en q-tip, og jeg anbefaler deg å legge på litt kjølepasta.

6589308[/snapback]

Har faktisk ikke enda fått dn cpu'en min... venter på den i posten.. :p skal oxo ha nytt hovedkort. men vet ikke enda hvilket jeg bør ta. (Har en post om det under hovedkort..)

Mn takk så mye for alle tips og råd ;):D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...