slk^ Skrevet 19. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2002 Hepp! Jeg har en Fujitsu Siemens Amilo D(celeron 1200, 256 ram, 20 gig hd), som jeg er svært fornøyd med unntatt én ting; Viftestøyen! Enten er pcen totalt stille, ellers har den to nivåer på viftene som er støyende og _meget_ støyende. Noen som har vært borti det samme, om det skal være slik, eller om det er muligheter for å stille/reparere viften(e)? Håper på et svar :smile: Lenke til kommentar
Stressles Skrevet 19. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2002 Heisann. Du må nok bare bli vant til støyen her ja, kjøpte 2 slike for en tid tilbake som skulle brukes i jobbsammenheng. Begge bråker like mye, og begge utvikler sinnsykt mye varme hvis man setter dem på ujevnt underlag. En av ulempene med skrivebordprosessor i laptop :sad: Med vennlig hilsen Sindre Hellevik Lenke til kommentar
Langtind Skrevet 21. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2002 Jeg har selv en Amilo D8800, og skal skal være enig i testen her på Barbara at viftestøyen er litt vel høy. MEN er det noen som vet om det er mulig å bytte viften og sette inn en roligere vifte? Er jo så inn i tiden å gjøre det på stasjonære pc'er, det må da være noen som har prøvd det på bærbare og!? Arild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå