FaMe Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Ser at flere poster bilder av kjæledyrene sine, så da tenkte jeg at jeg skulle gjøre det samme. Aristo er en Border Collie Hannhund som nærmer seg 7 år. Han har flere ganger deltatt på landslaget i lydighet (fruen som trener med ham). Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Om bildet skal ha med så mye bakgrunn, så synest jeg at den bør være mer uklar om den skal være uklar. Lenke til kommentar
guildenstern Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Vakker hund! Godt uttrykk, fint dyreportrett. Jeg liker ikke så godt hvor lite kontrast det er mellom ørene/hodet og de mørke trærne. Men likevel et fint bilde. Lenke til kommentar
FaMe Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Om bildet skal ha med så mye bakgrunn, så synest jeg at den bør være mer uklar om den skal være uklar. 6586043[/snapback] Tja, er delvis enig med deg, bortsett fra at jeg synes bakgrunnen er uklar nok, det er selve bakgrunnen som er "problemet". Bakgrunnen er rett og slett litt rotete. Men nå postet jeg uansett ikke dette bilder på bakgrunn av dets fotografiske kvaliteter, men mere for å vise frem mitt kjæledyr Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Helt greit dyreportrett. Det begynner å bli mange av dem om dagen. Ville selv har gitt det litt mer dynamikk med å etablere en mer tydelig retning inn i, eller ut av bildet. Det er kanskje ikke den effekten du er ute etter. Harmonisk og greit slik det er, altså. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Men nå postet jeg uansett ikke dette bilder på bakgrunn av dets fotografiske kvaliteter, men mere for å vise frem mitt kjæledyr 6586149[/snapback] Dette ER tross alt fotokritikk og ikke en "show of" del av forumet... her er en tråd med hundebilder foreksempel. :Hundetråden Bildet er greit, men ikke noe ekstraoridinært sånn sett.. Pent bilde av en Pen 7åring.. Hilsen en som har postet hundebilde på kritikken selv... (men da med tanke på kritikk) Endret 30. juli 2006 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
FaMe Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Men nå postet jeg uansett ikke dette bilder på bakgrunn av dets fotografiske kvaliteter, men mere for å vise frem mitt kjæledyr 6586149[/snapback] Dette ER tross alt fotokritikk og ikke en "show of" del av forumet... 6586389[/snapback] Hvis du leser hva jeg skriver en gang til, så kanskje du forstår det bedre da. Har da ikke sagt noe sted at jeg ikke ville ha kritikk, men poengterte at jeg ikke postet bildet på bakgrunn av dets fotografiske kvaliteter. Hvis du leser mitt svar så ser du kanskje at jeg også svarer på den første kritikken som ble gitt. For all del, kjør kritikk, men jeg forventer ikke de helt store "wow'ene!" Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Bakgrunnen er grei, hunden er fin, og eg blei litt imponert over den dråpen som henger ut fra haka/tunga hans. Var veldi fint bilde/portrettbilde av ein hund! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå