-Redhead- Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Poster kanskje litt mye bilder her, men håper bare på å lære av den kritikken jeg får. Her har jeg da tatt bilde av en gammel grå trebjelke. Endret 30. juli 2006 av looOool Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Dette er bedre enn dine blitzbilder sålangt =) Fine farger også. Teknisk sett pent, spesielt om det var slik du ville ha fokusen, og ikke bare knipsa og likte resultatet av autofokusen. Du kunne godt krympet det en del så vi uten 40"ere kan se det uten å scrolle oss til døde. Jeg lurer på om det er no skjevt, eller om det er den gamle bua som er slik. Kanskje hadde bildet gjort seg i svart hvitt? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 sry, ble noe feil, måtte forminske bildet litt, men nå er det der Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) @ Fulgu: Ble ganske fornøyd med dette bildet, fikk fokusen sånn jeg ville. Det er nok bjelken og resten an låven/døra som er skjev ja. Ikke bildet. Her har jeg i svart/hvitt og brunt. Endret 30. juli 2006 av looOool Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Skarpt og en fin komposisjon. Av de tre versjonene likte jeg den brune best. Litt usikker på beskjæringen av bjelken. Har du mere å gå på, tror jeg at jeg ville vist hele bjelken (starten på bjelken) Lenke til kommentar
Tore Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Savnet også hele enden av bjelken... Og septia tonene fungerte greit på bildet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå