Gå til innhold

Trenger hjelp angående bærbar HDD!

Anbefalte innlegg

Heisann.

Historien er slik jeg har en Maxtor onetouch 2 260gb bærbar harddisk. Den har 2 stykk firewire inganger og 1 stykk usb 2.0 inngang (tror jeg, det er vertfall USB).

Jeg har USB 1.0 på min data tror jeg, og denne USB 2.0 går det utrolig seint å ta ned ting ifra siden jeg har 1.0, og harddisken er 2.0 (tror jeg), men dette er ikke så vikti, poenget er:

Kompisen min kalrte å ødelegge usb porten, og dette er veldig leit fordi jeg må virkelig ha usb ingang siden alle jeg kjenner nesten har bare vanlig usb og ikke noe firewire på sine maskiner, så det blir vanskelig for meg å ta over filmer etc da med dem via harddisken.

Jeg gikk ned på expert der jeg kjøpte den, jeg fikk ikke noe garanti pga. kompisen hadde ødelagt den så han skulle se om han kunne fikse det. Jeg pratet med ham senere noen dager etterpå, og han sa det ville bli like dyrt fikse den som å kjøpe ny, så kompisen min må altså kjøpe meg en ny harddisk, og her kommer det store problemet:

Vi skal da finne en bærbar harddisk med omtrent samme kapasitet (260 giga) og den MÅ ha usb port OG firewire port, og her er problemet at jeg finner ingen harddisker som har begge typer porter! Enten har de usb, eller firewire!

Kan noen her vær så snill linke meg en bærbar harddisk på rundt 260 giga, gjerne mer (fordi da spytter jeg i litt penger selv og skaffer en med litt mer kapasitet) som har både usb og firewire?

Dette ville vert veldig veldig snilt av dere! Takker for alle svar! :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...